اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حضور گاوها در یکی از محله‌های در شاهین شهر

یکی از شهروندان شاهین شهر اقدام به نگهداری چندین راس گاو در یکی از محله های شاهین شهر می نمود که با شکایت ساکنین محله مورد توسط واحد مربوطه شهرداری پیگیری و مشکل مرتفع گردید.

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر یکی از شهروندان شاهین شهر اقدام به نگهداری هفت رأس گاو در یکی از محله های شاهین شهر می نمود که با شکایت شهروندان به شهرداری شاهین مورد پیگیری و مشکل مرتفع گردید.

نگهداری از گاوها در بافت شهری شاهین شهر

روح الله عرب مسؤول پیگیری و پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر گفت: در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری مبنی بر انتشار بوی نامطبوع در محله، سریعا” از محل مذکور بازدید و نگهداری هفت رأس گاو تأیید شد.

وی در ادامه گفت: گاوها در یک ساختمان در حال احداث نگهداری می شدند که بلافاصله پس از صورتجلسه و هماهنگی های قانونی در کوتاه ترین زمان حیوانات منتقل و محل مذکور نظافت شد.

 

 

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۱/۰۳/۰۳
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه حوادث و انتظامی

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *