اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

زهرا جمالی بانوی موفق و کار آفرین در شاهین شهر

زهرا جمالی متولد سال ۱۳۴۸ و به مدت ۱۲ سال است که ساکن شاهین شهر می باشد.
.
خانم جمالی بانویی است کارآفرین که با هدف اشتغال‌زایی قدم های زیادی برداشته و گاه نیز با شکست‌هایی مواجه شده وی دغدغه توانمندسازی زنان به ویژه بانوان خود سرپرست ، ‌بد سرپرست و بی‌سرپرست را دارد و همین مسأله او را وارد کارزار حمایت از این اقشار کرده و به کارآفرین شدن بانوان زیادی در شهر شاهین شهر کمک کرده است.
.
ایشان می گوید به کار خیاطی علاقمند بودم و چون بیکار بودم مشغول خیاطی شدم همسرم نیز خیریه دانش آموزی پیامبر اعظم را تأسیس کرد و بعد از آن به همراه همسرم تصمیم گرفتیم جایی را احداث کنیم که زنان بد سرپرست و بی سرپرست را مشغول کار کنیم در ابتدا با ۴ نفر شروع کردم به آن ها آموزش دادم و همانجا مشغول کار شدند.
.
به تدریج با افزایش نفرات کارگاه را گسترش دادم و افراد زیادی مشغول به کار شدند و اکنون حدود ۳۰ نفر به طور مستقیم برای بنده به کار خیاطی مشغول به کار هستند.
.
عمده کار من پیراهن مردانه است و اکنون لباس کارگاهی و بیمارستانی و فرم مدارس را هم به تولیداتم اضافه کرده ام. هدفم این است که خانم های بیشتری را آموزش دهم و کسانی که معرفی می شوند را آموزش دهم که آماده به کار باشند و بعد از آن در همان کارگاه مشغول به کار شوند.
.
از مسؤولین هم می خواهم مرا در این راه حمایت کنند تا بتوانیم فروش تولیداتمان را دراستان های دیگر بیشتر کنیم. لازم به ذکر است خانم زهرا جمالی در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن ، از دست مسؤولان شهرستان لوح تقدیر بانوی موفق در حوزه کار آفرینی را دریافت کرد.
منبع خبر :سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر
ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *