اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گیتی پسند برای رسیدن به فینال در ساوه می‌جنگد

گیتی پسند برای رسیدن به فینال در ساوه می‌جنگد

ایسنا/اصفهان در نخستین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم سن ایچ ساوه میزبان گیتی پسند اصفهان است.

.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به یکدیگر رسیدند که دیدار نخست آن‌ها روز دوشنبه (۵ اسفند) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فجر شهر ساوه برگزار خواهد شد.

.

به گزارش ایسنا، گیتی پسندی‌ها لیگ را با ۵۴ امتیاز و در رده دوم جدول رقابت‌ها به اتمام رساندند. آن‌ها همچنین در دور نخست پلی‌آف، کار تیم سوهان محمد سیما قم را در ۲ بازی ابتدایی یکسره کردند تا به راحتی در نیمه‌نهایی حاضر شوند.

.

در آن سمت تیم سن‌ایچ ساوه لیگ را با ۳۹ امتیاز و در رده ششم به پایان رساند. شاگردان اصغری مقدم در مرحله اول پلی‌آف، برابر فرش آرا مشهد قرار گرفتند و پس از یک برد و یک باخت، در بازی سوم در ضربات پنالتی بر تیم فرش آرا غلبه کرد.

.

در دو بازی رفت و برگشت دو تیم در لیگ برتر این شاگردان حمید بیغم بوده‌اند که با نتایج ۳ بر صفر و ۴ بر ۳ پیروز شده‌اند.

.

هر دوتیم برای این دیدار اهداف خود را پیگیری خواهند کرد. ساوجی‌ها در شهر خود بازی می‌کنند و با ترکیب جوان خود می‌خواهند، حداکثر استفاده را از بازی در زمین خود ببرند. در آن سمت میدان حمید بیغم که بازیکنان جوان و باتجربه‌های خوبی را کنار یکدیگر قرار داده است و می‌خواهد در کمترین زمان ممکن به فینال مسابقات برسد.

.

اسماعیل کمربسته به همراه ولی امجدی، رضا کیامنش و میلاد امیری وظیفه قضاوت این دیدار را به عهده دارند. همچنین علیرضا رجبی ناظر داوری این بازی خواهد بود.

.

همچنین تیم‌های ستارگان ورامین و مس سونگون دیگر تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی هستند و بازی برگشت این مرحله نیز دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *