اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تکذیب خبر راهزنی از مسافران اتوبوس آبادان – اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی استان خوزستان، ضمن تکذیب هرگونه راهزنی از مسافران اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته، درباره واقعیت فیلم منتشر شده از سرقت مسلحانه از اتوبوس‌ آبادان به اصفهان توضیح داد.

راهزنی و سرقت از مسافران توبوس های آبادان - اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، فرمانده انتظامی استان خوزستان سرقت مسلحانه و راهزنی از مسافران در اتوبوس‌های مسافربری در ۲۴ ساعت گذشته را تکذیب کرد.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس‌های مسافربری در برخی از شهرهای استان خوزستان در طول ۲۴ ساعت گذشته، اعلام می‌شود که محتوای کلیپ‌ها همگی مربوط به یک واقعه در خردادماه بوده لیکن افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج ناامنی در سطح استان مبادرت به انتشار گسترده آن‌ها در فضای مجازی کردند.

وی ادامه داد: کلیپ منتشره مربوط به خردادماه است که سارقان مسلح اقدام به سرقت اموالی از مسافران اتوبوس مسیر آبادان به اصفهان کردند که کلیپ مذکور توسط یکی از مسافران ضبط و منتشر شده بود که با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: بواسطه تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و پلیس آگاهی و عملیات‌های منسجم پلیسی بلافاصله نسبت به دستگیری دو نفر از سارقین مسلح اقدام و نفر سوم نیز طی درگیری با کاراگاهان پلیس آگاهی به ضرب گلوله مجروح شد و تحت درمان قرار گرفت.

همچنین کلیه تجهیزات به کار رفته در سرقت از جمله یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی‌سیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو و پلاک‌های جعلی به کار رفته در سرقت کشف شد.

راهزنی و سرقت از مسافران توبوس های آبادان - اصفهانوی افزود؛ در بررسی‌ها و تحقیقات بعمل آمده از سارقان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه و … بودند و به تازگی به قید وثیقه از زندان آزاد و مبادرت به ارتکاب این قبیل اعمال مجرمانه شده اند.

متهمین دربازجویهای انجام شده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت شامل ۴ فقره  مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت به عنف معترف شدند و در مواجه حضوری توسط تعدادی از مالباختگان شناسایی گردیدند.

سردار صالحی ضمن تکذیب خبر سرقت ۲۴ساعت گذشته تاکید کرد: پلیس فتا با کسانی که با انتشار اخبار کذب و جعلی در فضای مجازی موجبات تشویش اذهان عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه را فراهم کنند، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

کارگروه حوادث و انتظامی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *