اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر :
تخلفات صنفی نانوایی های دولتی به حداقل خواهد رسید

فرماندار شاهین شهر و میمه در کارگروه آرد و نان شهرستان : تخلفات صنفی نانوایی های دولتی با نصب کارتخوان هوشمند به حداقل خواهد رسید | استمرار گشت‌های نظارت و بازرسی بر امور گندم، آرد و نان در شهرستان صورت خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شینا ا ز شهرستان شاهین شهر و میمه، سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان شاهین شهر و میمه با تشریح سیاست‌های دولت سیزدهم در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، اظهار کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها خدمتی از مجموعه دولت به مردم برای پرداخت مستقیم یارانه و توزیع عادلانه آن به مردم است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع نان در استان و به تبع آن در شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک باعث خواهد شد که زنجیره فروش آرد خارج از شبکه نظارتی و توزیع آرد قطع شود و آرد مورد نیاز به صورت عادلانه در اختیار واحدهای نانوایی قرار گیرد.

تخلفات صنفی نانوایی های دولتی با نصب کارتخوان هوشمند به حداقل خواهد رسید

تخلفات صنفی نانوایی های دولتی با نصب کارت خوان هوشمند به حداقل خواهد رسید

وی به روند اجرای مدیریت هوشمند فروش نان در نانوایی‌های دولتی اشاره و با تاکید بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی و همراه سازی مردم در اجرای این طرح مهم خاطرنشان کرد: با نصب کارتخوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعا میزان تخلفات صنفی در این خصوص به پایین ترین حد خواهد رسید.

 استمرار گشت های نظارت و بازرسی بر امور گندم، آرد و نان شهرستان و برخود جدی با متخلفان انجام خواهد شد.

کاظمی طبا در ادامه با بیان اینکه اغلب نانوایی‌های شریف و مومن شهرستان نسبت به انجام کار خود تعهد دارند بیان کرد: متاسفانه در برخی از گزارشات شهروندان، شاهد تخلفات در تعدادی از واحدهای نانوایی و گله‌مندی در این خصوص هستیم لذا در همین رابطه مقرر شد که گشت‌های نظارت و بازرسی به صورت مستمر و دقیق بر امور گندم، آرد و نان در شهرستان نظارت کرده و همچنین با افراد متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

جلسات کنترل و نظارت و بررسی طرح مدیریت هوشمند توزیع نان بطور مستمر برگزار و پیگیری خواهد شد

محسن ضیائی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهرستان در آماده سازی مقدمات اجرای مدیریت هوشمند فروش نان، در تشریح و تبیین اجرای طرح ابراز کرد: برای اجرای این طرح جلسات و برنامه‌ریزی‌های مستمری صورت گرفته و تلاش می‌کنیم این طرح بدون هیچ مشکلی در استان اجرایی شود.

شایان ذکر است که جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان، رئیس اتحادیه صنف نانوایان شهرستان، رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان و اعضای عضو کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

کارگروه اقتصادی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه :
اعضای شوراهای شهر تا ۱۴ مردادماه در جهت اعلام اسامی هیأت رئیسه شورای های شهر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه : اعضای شوراهای شهر تا ۱۴ مردادماه در جهت اعلام اسامی هیأت رئیسه شورای های شهر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اقدام کنند. سیدمحمدرضا کاظمی طبا در این باب اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن زمان قانونی انتخابات هیأت رئیسه شورای های شهر شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای سال سوم لذا اعضای شوراهای شهر تا ۱۴ مردادماه در این راستا برای اعلام اسامی بیشتر فرصت ندارند. وی افزود: انتظار دارم اعضای شورای شهر شهرستان شاهین شهر و میمه بر اساس ضوابط و مقررات در این راستا عمل کرده و هر چه زودتر اسامی جدید هیأت رئیسه شوراها را به فرمانداری اعلام نمایند. فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار باید از روز دوشنبه تاریخ ۱۶/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ تا روز یکشنبه تاریخ ۲۲/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ از ساعت ۸ تا ۱۸ جمعاً به مدت ۷ روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست خود (پیش ثبت‌نام) را جهت کاندیداتوری مجلس اعلام نمایند. وی با تاکید بر اعلام بی طرفی همه دستگاه‌های اجرایی در انتخابات اسفندماه امسال، افزود: فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *