اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش ، به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح زیر منتشر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ن  وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

قلمی فایده دارد که بیدارگر توده های مردم باشد.  امام خمینی (ره)

 

پیوند روز خبرنگار با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، گویای حماسه آفرینی پیام آوران واقعه کربلاست که بازگوی حقیقت اند و یادآور عمل مجاهدانه مردان و زنانی که برای بازگویی حقیقت ، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

آری ، خبرنگاران مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند ودر سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب نیز ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه و سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به آنان که میوه آگاهی و روشنفکری را به آیندگان می چشانند ، به تلاشگران عرصه متعالی رسانه و خبر شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار این خطه پهناور قدردانی می نمایم .

از خداوند قادر متعال برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان شاهین شهر و میمه ، توفیق روزافزون تمنا دارم . سلامتی، توفیق ، سعادت و عافیت ایشان را در صراط مستقیم اسلام ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از فرامین داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی  آرزو  می نمایم .

 

قلمتان پرتوان و استوار و پایدار و همچنان خستگی ناپذیر 

موفق و سربلند باشید

فرامرز رادمنش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

شهرستان شاهین شهر و میمه

روز خبرنگار

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مدیران انجمن های ادبی شهرستان

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حوزه شعر و ادب شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی جلسه ای با مدیران انجمن های ادبی شهرستان در محل سالن جلسات این اداره ، دیدار و گفتگو کرد. ◼ وی در این جلسه ضمن اشاره به تقویت حوزه شعر و ادب را با همدلی و همت مسئولین انجمن ها، اظهار داشت : شعر و ادب از ارکان مهم هنر بوده و در انسجام و ساختن هویت فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارد و افزود : استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی جهت رفع نواقص این حوزه هنر ، تاثیرگذار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *