اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قرآن خطی هنرمند شاهین شهری به موزه مردم شناسی اهدا شد

محمدباقر جواهری کوهپایی هنرمند خوشنویس شاهین شهری قرآن خطی به کتابت خود را به موزه مردم شناسی شاهین شهر اهدا کرد.

قرآن خطی هنرمند شاهین شهری به موزه مردم شناسی اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از شهرداری شاهین شهر ، محمد باقر جواهری کوپایی ، هنرمند شاهین شهری که توانسته بود در مدت چهار سال قرآن کریم را با خط زیبایی کتابت نماید، قرآن خویش را به موزه مردم شناسی شاهین شهر اهدا کرد.

شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با هنرمند خوشنویس در زمینه کتابت قرآن دیدار نمودند.

قرآن خطی هنرمند شاهین شهری به موزه مردم شناسی اهدا شد

سعید ابریشمی راد شهردار و بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این دیدار صمیمی گفتند: هنرمندان مایه خیر و برکت شهر هستند و حمایت از آنها در راستای ترویج هنر اصیل ایرانی ضروری است.

همچنین در این دیدار مسؤولان با لوح سپاس از هنرمند محمد باقر جواهری کوپایی تقدیر و از درگاه خداوند متعال برای وی آرزوی موفیقت نمودند.

قرآن خطی هنرمند شاهین شهری به موزه مردم شناسی اهدا شد

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه فرهنگ و هنر
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از استراتژی های کلی مجموعه مدیریت شهری را احداث مجموعه تفریحی 70 هکتاری و تبدیل این شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور عنوان کرد.

شهردار شاهین شهر :
شاهین شهر را قطب تفریحی استان اصفهان و مرکز کشور می‌کنیم

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر ، روز چهارشنبه 17 آذرماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد : یکی از استراتژی‌های کلی مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) این است که شاهین‌شهر ، قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور بشود. 🔶 ابریشمی راد با بیان اینکه تا این لحظه از منابع پساب تصفیه خانه شاهین‌شهر، استفاده درستی نداشته‌ایم و برنامه‌ریزی نموده‌ایم تا پساب را در قالب منابع آبی در دسترس در یک مخزن بزرگ بصورت دریاچه با وسعت یک میلیون و هفتصد هزار مترمکعب در عرصه ای به وسعت حدود 15 هکتار، ذخیره شود؛ افزود : در کنار این مخزن بزرگ ، یک تفرجگاه 70 هکتاری شامل یک دریاچه تفریحی به وسعت 11 هکتار به همراه فضاهای جنبی و پیرامونی شامل فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است. 🔶وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده این پروژه بزرگ با حمایت‌های شورای شهر قابل اجرا خواهد بود، افزود : مقدمات آن در بودجه 403 به شورا داده شده است و جانمایی آن در اتوبان آزادگان مقرر گردیده و برای مردم شاهین‌شهر از مسیر جهاد آباد قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *