اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

هم اندیشی رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر

به منظور گسترش ، تقویت و توسعه فعالیت های مشترک؛ جلسه هم اندیشی رؤسای سازمان و مؤسسه آموزش عالی عقیق برگزار شد.

این نشست با حضور جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، رامین طهماسبی مسؤول آموزش شهرداری ، سید محمد امیری رئیسبرگزاری جلسه هم اندیشی رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقی

مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر و جعفری از اعضای هیأت مؤسس این دانشگاه با هدف دسترسی و بکارگیری روش‌های نوین و روزآمد در اجرای طرح‌های فناورانه و ارتقاء سطح خدمت‌رسانی ، در مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر برگزار شد.

در این نشست راهکارهای همکاری متقابل بین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر بررسی و مقرر شد تفاهم نامه ای در این خصوص تنظیم و به امضاء طرفین برسد.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نمایشگاه صنایع دستی شاهین شهر

احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر

🔳 شهردار شاهین شهر از احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر خبر داد. ◻ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی اخیر با بیان اینکه صنایع دستی ریشه در فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین دارد اظهار کرد: هنرمندان فعال در این صنعت با تلفیق ذوق، سلیقه و هنر، آثار ماندگاری را برای اکنون و آیندگان خلق می کنند. ◻ وی ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد بستری متناسب برای بروز و ظهور هنر هنرمندان صنایع دستی به ویژه بانوان است بر همین اساس دو نقطه از شهر؛ یکی میدان امام حسین(ع) ابتدای بلوار آیت الله طالقانی و دیگری فضای سبز ورودی خانه های چوبی برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی مورد بررسی و مطالعات اولیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *