اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توسط شورای آموزشی شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت ::
پیگیری ویژه و رفع مشکلات مدارس شاهین شهر در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ و در راستای بررسی ویژه مشکلات مدارس شاهین شهر جلسه شورای آموزشی شهرستان  شاهین شهر و میمه تشکیل و تصمیماتی اتخاذ گردید.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شاهین شهر به ریاست سید محمد رضا کاظمی طبا – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور اکبر پور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان،  ابریشمی راد شهردار شاهین شهر، مهندس ایران زاد مدیر عامل پتروشیمی اصفهان ، نماینده پالایشگاه نفت اصفهان و ریاست شورای شهرستان شاهین شهر و میمه،  شریفی مدیر عامل اداره آبفای شهرستان ، نماینده اداره برق و سایر اعضا این شورا با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مدارس شاهین شهر و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ روز پنج شنبه ۲۷/۰۵/۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه

 

اکبرپور، ریاست اداره آموزش و پروش شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه به نمایندگی از ۴۵۰۰۰ دانش آموز و ۴۳۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته شهرستان، در این جلسه هستیم و ۲۰۲ مدرسه در شهرستان وجود دارد، گزارشی از کمبودها در محیط های آموزشی و سایر موارد حاکم بر آموزش تحصیلی در شهرستانداد و در ادامه از دستگاههای اجرایی، خدماتی و اعضای شورای آموزشی درخواست نمود که به نحوی ویژه با اداره آموزش و پرورش شهرستان همراهی کنند تا بعد از سپری کردن ۲۶ ماه قصه پر غصه کرونا، سال تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در شهرستان، پربار آغاز شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار و ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه نیز تاکید نمود که : نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی کارآمد و متخصص برای آینده کشور مهم و تاثیرگذار است و سیر رو به جلوی علمی و توسعه ای کشور، نیازمند توجه بیشتر به مقوله آموزش و پرورش و تلاش دو چندان در رفع کمبودهای این حوزه می‌باشد.

فرماندار در ادامه با اشاره به در پیش بودن سال جدید تحصیلی گفت: برنامه ریزی در این خصوص از هم اکنون بایستی به نحو مطلوبی صورت گیرد.

فرماندار ضمن تاکید بر ایمن سازی مدارس، ایجاد جوی نشاط آفرین و جذاب برای دانش آموزان، توجه به تعمیر، تجهیز و آماده سازی فیزیکی مدارس و همچنین فراهم آوردن تمهیدات لازم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از اهم فعالیتهای آموزش و پرورش در همکاری با ادارات و دستگاههای ذیربط عنوان نمود.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت سلامت افراد و جامعه و لزوم اقدامات پیشگیرانه در ابتلا به بیماری‌ کرونا و جلوگیری از موج جدید شیوع این بیماری، خواستار هماهنگی و نظارت در خصوص تسریع در واکسیناسیون (دوز تکمیلی و یاد آور) برای معلمان و کادر آموزشی مدارس با توجه در پیش بودن سال جدید تحصیلی شد.

فرماندار شهرستان همچنین بر پیش بینی و اتخاذ تمهیداتی به منظور ساماندهی و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب مدارس تاکید نمود.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه

بررسی موضوعات تجهیز و بروز رسانی امکانات مدارس، اجرای حداکثری مصوبات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، احداث هنرستان جوار صنعت در شاهین شهر ، بررسی کمبودهای آموزشی در مقاطع تحصیلی و مشارکت سازمان ها و صنایع همجوار در رفع این کمبودها، گزارش نسبت رشد سرانه دانش آموزان نسبت به تجهیز مدارس و توسعه امکانات آموزشی آنها در سالهای اخیر ، بررسی روند ثبت نام اتباع خارجی در مدارس با توجه به امکانات موجود، عملکرد جبرانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت عقب افتادگی دانش آموزان بواسطه دوره شیوع کرونا، ایمن سازی مدارس، برسی مشکلات سرویس مدارس در شاهین شهر، پایش سلامت دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی، توجه به مسائل دینی و اعتقادی به عنوان یکی از مباحث تربیتی و آموزشی و تاکید بر فضاسازی مناسب جهت برگزاری باشکوه نماز جماعت در مدارس، از جمله موارد مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شاهین شهر بودند.

شایان ذکر است این جلسه مختص شهر شاهین شهر تشکیل شده و برای سایر شهرهای شهرستان بصورت ویژه شهر جلسات جداگانه ای در روزهای پیش رو تشکیل خواهد شد.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه آموزش و فناوری
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *