اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کمبود حدود ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه جهت سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه در شهرستان از کمبود حدود ۳۰۰ نفر نیروی کادر آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ خبرداد. | ارتقاء جایگاه و شأن فرهنگیان مساله ای است که بایست به شدت پیگیری شود. |سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی آموزش و پرورش بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از شورای آموزشی شهرستان شاهین شهر و میمه که به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص مشکلات آموزشی شاهین شهر به ریاست سید محمد رضا کاظمی طبا – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور اکبر پور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا این شورا با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مدارس شاهین شهر و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گزارشی از کمبود نیروی انسانی و آموزشی در مجموعه مدارس شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱/۱۴۰۲ داده شد و پیشنهاداتی نیز جهت این موضوع ارائه گردید.

 

مدرسه

 

علیرضا اکبر پور | مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه ضمن تاکید بر کمبود در بحث نیروی انسانی و نیروی آموزشی با توجه به جمعیت دانش آموزی در شهرستان ادامه داد که :  ۱۰ نفر نیروی مشاور ، ۵۰ نفر نیروی معاون پرورشی ، ۴ نفر نیروی تربیت بدنی، ۱۲۰ نفر نیروی آموزشی آقا در دوره اول و دوم متوسطه و ۴۰ نفر نیروی خانم برای دبیر و هنر آموز برای دو دوره دوم و اول متوسطه و  ۷۷ نفر نیروی آموزشی جهت دوره ابتدایی کم داریم و بایست پوشش دهیم.

وی ادامه داد ارتقاء جایگاه معلم و شأن فرهنگیان – در دولت های قبل در حد شعار و روی کاغذ بوده ولی در دولت سیزدهم این مورد با جدیت دنبال می شود. از دیروز ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ نیز بحث رتبه بندی معلمان کلید خورده است و فرهنگیان با ورود به سایت مخصوصی برای این موضوع می توانند ثبت نام کنند. و در این راستا افزود : این ماه نیز احتمالاً علی الحسابی در افزایش دریافتی معلمان به حساب ایشان واریز خواهد شد.

مدرسه

علی صالحی | ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه : آموزش و پرورش از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است، عمده ترین بخش نرم افزاری آن نیروی انسانی و تمامی بخش های دیگر متاثر از آن است.

وی ادامه داد: بخش سخت افزاری آن که متاثر بر نرم افزار آن هم می شود. دانش آموز امروزی در فضای مجازی و اطلاعات عمومی خیلی جلوتر از معلم خود است و معلم بایست از امکانات زیادی استفاده کند تا بتواند همگام با دانش آموز به روز باشد.

مدرسه

علی صالحی افزود : آزمایشگاه ها در مدارس و امکانات کارگاهی در هنرستان ها بسیار ضروری و لازم است تا دانش آموزان مهارت آموزی لازم را بیابند و آماده ورود مناسب به فضای کار در جامعه شوند.

ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین تصریح کرد که نیروی انسانی آموزش و پرورش مهم بوده و حرف اول را در این نهاد می زند و سرمایه گذاری در بخش بسیار ضروری و لازم است و ضروری است در این راستا از خیرین و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده برای تقویت نیروی انسانی و تجهیز امکانات استفاده شود تا مفهوم قانون آموزش رایگان برای مردم نیز بیش از پیش متبلور شود.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه آموزش و فناوری
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *