اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار ۱۴۰۱

به مناسبت روز خبرنگار، فرماندار، مدیر و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه  با اصحاب رسانه شهرستان نشستی صمیمانه داشتند | در این نشست اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان خبری در شبکه های مجازی به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداخته و در پایان نیز از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | SHINNA یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در نشستی صمیمانه با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا – فرماندار، رادمنش ریاست و محمودی معاونت مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد ، باقریان – بخشدار بخش مرکزی و پارسا – ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید با دعوت حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان عرصه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه از ایشالن تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

در این نشست مدیران پایگاه های خبری، خبرنگاران رسمی ، مراکز توزیع و فروش نشریات ، واحد خبر صدا و سیمای و برخی از فعالان فضای مجازی شهرستان حضور داشتند و هر یک از آنان به بیان مطالبات و انتظارات خود پرداختند .

فرامرز رادمنش | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قدردانی از حمایت های فرماندار شهرستان ، روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و در تاخیر ایجاد شده بابت برگزاری این مراسم را مصادف شدن آن با تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ذکر نمود.

وی از فعالیت و همراهی خوب اصحاب رسانه، خبرنگاران و برخی فعالان شبکه های مجازی با ادارات شهرستان خصوصاً اداره فرهنگ و ارشاد سلامی تشکر نمود و همچنین از همراهی خبرنگاران در دوره شیوع بیماری کرونا و انعکاس اخبار شهرستان تقدیر نمود.

 

رادمنش در ادامه از اصحاب رسانه خصوصاً فعالان شبکه های مجازی درخواست نمود تا اخبار را با منابع معتبر و کارشناسی شده منتشر کنند و همچنین درخواست نمود که در انتشار اخبار بصورت سلیقه ای عمل نکنند و پوشش موضوعات خبری را بطور کامل ایجاد کنند.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهید خبرنگار محمود صارمی را گرامی داشت و ضمن خیر مقدم به حاضرین ، فعالیت های رسانه ای خبرنگاران شهرستان را تمجید کرد و همچنین ایشان را به برخی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توصیه نمود و تاکید نمود که : رسانه ها نسبت به رعایت توصیه های دوازده گانه رهبر معظم انقلاب در حوزه رسانه و فضای مجازی اهمیت داده و اهتمام ورزند. همچنین از نشر اخبار غیر مستند و بدون منبع معتبر جلوگیری نمایند.

فرماندار شهرستان در ادامه ضمن با اهمیت شمردن نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی افزود : رسانه ها با مدیریت سازنده در محتواهای تولیدی خود می‌توانند علاوه بر آگاه سازی ، در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی نیز نقش موثری داشته باشند.

مجتبی نصرالهی نژاد | مدیر مسئول پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و تشکر از فرماندار و مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابت توجه ویژه ایشان نسبت به اهمیت نقش و عملکرد رسانه ها در تقویت حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولین، پیشنهاد داد که فرماندار شهرستان با رایزنی سایر مسولین شهرستان نسبت به افزایش دسترسی و بهره مندی از امکانات مناسب و خوب موجود در شهرستان شاهین شهر و میمه برای تسهیل شرایط و بهبود و ارتقاء عملکرد کارگزاران، فعالان و دست اندرکاران خبر توجهی ویژه بنمایند، چرا که در حقیقت رسالت خبر رسانی در جامعه یک خدمت عام المنفعه و موثر در سطح آگاهی و رفاه شهروندی می‌باشد و تقویت کارگزاران آن، نیز به یک دستاورد عام المنفعه در شهرستان در عرصه اجتماعی منتهی می گردد.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

مدیر مسول پایگاه خبری شاهین شهر ضمن بیان پیشرفت ویژه و قابل قبول اصحاب رسانه در شهرستان و همچنین افزایش کیفیت نسبی اخبار گزارش شده نسبت به سال های قبل پیشنهاد نمود که در جهت افزایش کارایی در عرصه خبر رسانی شهرستان پیشنهاد نمود که با تولیت فرماندار و رایزنی مدیران مرتبط فرمانداری و مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جلساتی مستمر با حضور مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان و اصحاب رسمی رسانه، در جهت هم افزایی در آگاهی رسانی ویژه و پوشش کامل خبری شهرستان برگزار شود.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان نیز اعلام نمود که در همین راستا ، دستور همکاری ویژه روابط عمومی ادارات شهرستان با اصحاب رسمی رسانه به مدیران ادارات ابلاغ شده است و جلسه پیشنهادی نیز پیگیری و در آینده نزدیک برگزار خواهد گرد.

اصحاب رسانه در این نشست همچنین درخواست های خود را مبنی بر پوشش بیمه ای خبرنگاران ، حمایت از خبرنگاران در جهت استفاده از امکانات و اعتبارات قابل اخذ از صندوق هنر، توصیه به حمایت مالی و غیر مالی ادارات و مجموعه های دولتی و غیردولتی از خبرنگاران در ازای اطلاع رسانی ها و انعکاس اخبار ، تاسیس مجتمع فرهنگی هنری شهرستان به منظور ایجاد مکان مناسب برای اهالی فرهنگ هنر و  خصوصاً رسانه مطرح نمودند.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

نورالله جویا | خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری صدای جویا نیز با طرح انتقادی نسبت به مطالبه گری در جایگاه خبرنگار، عملکرد فرماندار شهرستان از دیدگاه خود را در خصوص انتخاب معاونین وی مثبت ارزیابی نکرد و همچنین نسبت به حضور سیدمجید پوراحمدی مدیر صندوق هنر در شهرستان و عدم دعوت خبرنگاران در زمان حضور ایشان در شهرستان گلایه نمود.

فرماندار نیز در پاسخ با استناد به عملکرد معاونین فعلی و قبلی و بیان عملکرد مثبت فرمانداری در زمینه فعالیت ایشان، به عنوان یک مسول عالی رتب در شهرستان که الگوی مدیریتی سایرین نیز بایست قرار بگیرد، انتقاد و پیشنهادات  خبرنگاران را در حوزه فعالیت و عملکرد خویش لازم و واجب دانست اما تصمیم گیری خبرنگاران در حوزه انتخاب معاونان و مدیران حوزه مدیریتی خود را امری مردود و مغایر با قوانین جاری دانست.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

وی در پاسخ به انتقاد در خصوص عدم دعوت از اصحاب رسانه در نشست با مدیر صندوق هنر در شهرستان ضمن بیان اینکه بطور کل درخصوص رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات جامعه در شهرستان، فرماندار مانند یک پدر در خانواده  بایست در جامعه شهروندی شهرستان با یک چشم و یکسان به مشکلات، دغدغه ها و امور مردم رسیدگی نماید، یادآور شد که بنابر کارشناسی و ضرورت های اولیه شایسته است که در این راستا برخی از امور با توجه به حساسیت موضوع در اولویت بررسی و پیگیری قرار بگیرند.

وی در این خصوص ادامه داد:  که در نشستی که با دعوت مدیریت صندوق هنر انجام شده بود، علی رغم آنکه بنده دغدغه تمامی جوامع فرهنگی و هنری شهرستان را همواره دارم. لیکن با توجه به بررسی های ویژه متوجه شدم که پیگیری متناسبی به درخواست های انجمن خوشنویسی در شهرستان نسبت به سایر گروه های هنری و فرهنگی تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام نگردیده است و این علی رغم آن بود که این مجمع در مراسمات و مناسبات ویژه شهرستان نیز همکاری خوبی داشته اند. فلذا به این دلیل با حضور ایشان در نشست مذکور، رسیدگی به درخواست های انجمن خوشنویسان در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان را به صورت اولویتی پیگیری نمودم.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

محسن پارسا پور | فعال و خبرنگار حاضر در این جلسه نیز ضمن مطرح نمودن مشکلات رسانه ها، خصوصاً رسانه های مکتوب ، از فرماندار شهرستان در جهت پیگیری و حمایت از نشریات مکتوب درخواست نمود.

فردین وطن خواه | خبرنگار صدا و سیما در شهرستان میمه نیز از عدم تامین مکان دفتر خبری ، خودروی خبرنگار و خبرنگار که قرار بوده است در توافق صدا و سیما با شهرداری از محل شهرداری میمه تامین شود، گلایه نمود و  بیان نمود که در حقیقت شهرداری میمه به هیچ کدام از موارد فوق عمل نکرده است و این موجب از بین رفتن دلگرمی خبرنگار دربخش میمه می شود و دراین خصوص در خواست پیگیری نمود. وی همچنین از ریاست اداره ارشاد شهرستان ، پیگیری سهمیه اینترنت متعلق به خبرنگاران را درخواست نمود.

مرتضی احدی پرست | فعال رسانه ای در گروه شبکه های مجازی لزوم حمایتی از فعالان رسانه ای را ملزم نمودن مدیران در خصوص پاسخگویی به آنها دانستند و درخواست کردند که فرماندار بر ایده‌های اجرایی شورای اسلامی شاهین شهر با دقت بیشتری نظارت کنند و همچنین بیشتر بر پروژه های شادی افزایی در روحیه مردم در شهر تمرکز کنند.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

مسولین کیوسک های مطبوعاتی شاهین شهر نیز ضمن گلایه از کم بودن تعداد این کیوسک ها نسبت به جمعیت رو به رشد شهرستان، در خصوص حمایت ویژه فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در خصوص پایداری و پایستگی کیوسک های موجود درخواست نمودند.

فرماندار شهرستان در ادامه این نشست توصیه هایی صمیمانه را به اصحاب رسانه بیان کرد که  اهم آنها به شرح زیر است:

  • برای ارتقای سطح آگاهی و تحلیل مردم تلاش ویژه ای داشته باشد.
  • حتما انتقاد کنید ولی براساس اصول نظارتی، اخلاقی و اطلاع رسانی رسانه‌ای انتقاد کنید.
  • بیشتر انتقاد سازنده داشته بشید تا مخرب و در انتقادات خود منطق و واقع بینی نسبت به کلیه شرایط را نیز در نظربگیرید
  • در مباحث اطلاع رسانی نسبت به یکدیگر و همچنین مسئولین و مردم حسن ظن داشته باشید
  • در نشر موارد حتما توجه ویژه ای داشته باشید که هتک حرمت و آبروی افراد جایز نیست و به یاد داشته باشید که در این راستا تهمت به مسئولین، نظام حاکم بر جامعه و دولت که مسئول و متولی امور مردم هستند، گاهی از تهمت به شخصیت حقیقی افراد هم بالاتر است، چرا که موجب ایجاد بدبینی و شکاف مابین دولت، مسولین و مردم خواهد شد.
  • فرماندار همچنین به اصحاب رسانه دلسوزانه تصویه نمود که :رسانه دقت داشته باشند که یکدیگر را نیز متهم نکنید و در جبهه خبر رسانی اتحاد و هم افزایی داشته باشید
  • فرماندار موکدانه از اصحاب رسانه درخواست نمود که : ذهن مردم را مشغول مسائل فردی خویش در رسانه ها نکنید.
  • در تهیه و نشر اخبار به شأن اجتماعی افراد توجه کنید و به نحوی عمل کنید تا به اعتماد به نفس جامعه و مردم خدشه ای وارد نشود
  • عالی ترین نماینده دولت در شهرستان افزود : اصحاب رسانه در نشر اخبار دقت نمایید، که از اختلافات جزئی و غیر اصولی در مسائل شهرستان  و اختلاف نظرهای سلیقه ای و رایزنی نشده با مسئولین پرهیز کنید، زیرا که هر خبری گفتنی نیست و هر موضوعی نبایست رسانه ای شود.

دکتر علی پارسا | رئیس شبکه بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از انعکاس اخبار حوزه سلامت شهرستان در دوره شیوع بیماری کرونا بیان نمود: همکاری و عملکرد مطلوب خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه های مجازی با پوشش اخبار و اطلاعیه های حوزه سلامت، بخصوص در افزایش سلامت روانی و ایجاد نشاط در جامعه، انتقال آموزش های مراقبتی و درمانی، گزارش عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و آگاهی رسانی در اطلاعیه های حوزه سلامت را امری مهم و شایسته و بسیار قابل تقدیر دانست.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

شهناز باقریان |  بخشدار مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این نشست با تبریک روز خبرنگار با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نقش ویژه رسانه ها در مطالبه گری و انعکاس نیازها و مشکلات مردم به مسئولان و همچنین انتقال عملکرد مسئولین به مردم اشاره نمود.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

در پایان این نشست نیز از اصحاب رسانه، خبرنگاران و برخی فعالان عرصه های مجازی شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی توسط فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | SHINNA
کارگروه فرهنگ و هنر
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *