اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهره برداری از ساختمان جدید شبکه بهداشت شاهین شهر و میمه

ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با نظارت وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA  روز شنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۱ در سومین روز هفته دولت ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه همراه با برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس با آیت الله رئیسی | ریاست جمهوری دولت سیزدهم و بهرام عین اللهی | وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ساختمان جدید شبکه بهداشت شاهین شهر | SHINNA

دکتر شاهین شیرانی | رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم گشایش ستاد شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با بهره‌برداری از ۲۴۵ پروژه بهداشتی و درمانی در کشور به مناسبت هفته دولت، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز افتتاح شد.

دکتر شاهین شیرانی افزود: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همیاری خیران شهرستان در عرصه ای به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در چهار طبقه، احداث گردیده است و در حال حاضر تجهیز و آماده بهره‌برداری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه، عملیات احداث این پروژه در سال ۱۳۷۴ کلنگ زنی شده و تا سال ۱۳۹۵، تنها کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشت افزود:

از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات طرح تحول سلامت، پیشرفت پروژه مزبور به حدود ۷۰ درصد رسید و طی یک سال و نیم گذشته نیز تکمیل و تجهیز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

صنایع آلاینده هوا + آلودگی هوا

طبق گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان :
پرداخت بیش از ۷۴ درصد از ۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی شهرستان به شهرداری شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا بر گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان در مجموع مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان ، بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان شاهین شهر و میمه جهت آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ واریز شد. 🔶 وی در ادامه به شرح این واریزی‌ها از سوی معاونت امور مالیاتی پرداخت و افزود : از این مبلغ حدود 274/3 میلیارد تومان (74/1 درصد) به شهرداری شاهین‌شهر ، حدود 38/6 میلیارد تومان (10/4 درصد) به شهرداری گز ، حدود 15/3 میلیارد تومان (4/1 درصد) به شهرداری گرگاب ، حدود 9/4 میلیارد تومان (2/5 درصد) به شهرداری وزوان ، حدود 8/9 میلیارد تومان (2/4 درصد) به شهرداری میمه ، حدود 2/9 میلیارد تومان (0/8 درصد) به شهرداری لایبید و در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان (5/4 درصد) به حساب دهیاری‌های شهرستان واریز شده است. 🔶 بنابراین بیش از 74 درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان به شهرداری شاهین شهر واریز شده است و به جهت مجاورت شاهین شهر با صنایع آلاینده و تاثیرپذیری زیاد افراد ساکن در این شهر از آلاینده ها ، بررسی میزان اعتبار دریافت شده و عملکرد مدیریت شهری در خصوص این موضوع، امری بسیار ضروری و مهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *