اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قصه‌گوها با شعار « قصه زندگی است » به رقابت با یکدیگر پرداختند

نخستین مرحله جشنواره قصه‌گویی کتابخانه‌ای شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و گز برخوار در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شاهین‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA مرحله نخست قصه‌گویی کتابخانه‌ای شهرستان‌های شاهین‌شهر و گز برخوار با شعار« قصه زندگی است » به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر به مدیریت فریبا پسنده، با حضور برخی مسولان شهرستان ، داورانی از استان اصفهان، کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی ، روز پنج شنبه، ۱۰ شهریور ماه، در سالن آمفی تئاتر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر، برگزار شد.


فریبا پسنده | مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر ضمن ابراز خرسندی و امیدواری از استقبال کودکان، نوجوانان . بزرگسالان علاقه‌مند از این جشنواره فرهنگی گفت: مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره روز ۱۰ شهریور برگزار شد و برگزیدگان آن، به مرحله استانی معرفی می‌شوند.


پسنده، ادامه داد: از تعداد ۶۲ نفر شرکت کننده کودک، نوجوان و بزرگسال، تعداد ۲۴ نفر شامل: ۶ قصه گوی کودک، ۵ قصه‌گوی بزرگسال، ۲ مادر بزرگ قصه‌گو، ۱۱قصه‌گوی نوجوان و ۳ نفر در بخش ملی و پادکست به مرحله کتابخانه‌ای راه یافتند.


در پایان این جشنواره بر اساس ارزیابی انجام شده توسط داوران، سه قصه از شاهین شهر به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند از جمله : قصه « سیاه چشمون و مار عاشق » به قصه گویی سمیرا کرمی کرمی، « یک آشی برات بپزم » به قصه‌گویی فریبا اسدی و قصه «چطوری نیش‌ات بزنم» به قصه‌گویی یونس فقیه زاده به مرحله استانی راه یافتند.

قصه گوی
از مرکز گز و برخوار هم قصه « افسانه روباه حیله گر » به روایت پریسا غفوریان و قصه « سه ترنج اسرار آمیز » به قصه گویی ریحانه ذکاوت و قصه یسنا حاتمیان به مرحله بعدی راه یافتند.

گفتنی است مرحله استانی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری روزهای ۳ الی ۱۱ مهرماه با حضور منتخبان کتابخانه ای و شهرستانی برگزار می شود.

پایگاه خبری شاهین شهری | شینا SHINNA

کارگروه فرهنگ و هنر | ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

خبرنگار: سمیرا کرمی

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده | شاهین شهری 1

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه

دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شوند

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به ریاست سرپرست فرمانداری، با حضور اعضا و در خصوص موضوعات مرتبط با ارتقا شاخص‌های سلامت کودکان زیر ۵ سال و وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق کم برخوردار در محل فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *