اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر :
تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ملزم به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA به نقل از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان در ادامه پیگیری های مرتبط با کمبود فضا و ملزومات ادارات شهرستان و همچنین رفع نیازمندیهای این حوزه، از ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید نمود.

فرماندار نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در ساماندهی، مدیریت و هماهنگی برگزاری مراسم ملی ، مذهبی و رسمی کشور بسیار مهم عنوان نمود.

وی افزود : این شورا وظیفه دارد با برنامه ریزی دقیق و مناسب جهت تعظیم شعائر ، برگزاری مراسمات در ایام‌ ملی و مذهبی، توجه به ارزشها و ترویج فرهنگ انقلابی و افزایش انگیزه مشارکت در بین همه اقشار خصوصا نسل جوان جامعه در برگزاری مراسم و زنده نگاه داشتن و نکوداشت مناسبتهای ملی و مذهبی اقدام نماید.

کاظمی طبا با تاکید بر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد : همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به همکاری با این شورا خواهند بود.

پایگاه خبری شاهین شهری | شین‌نا SHINNA

کارگروه اخبار مذهبی | ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان 725 نفر و در حوزه های شاهین شهر و میمه و برخوار 36 نفر شد

۶ نفر از ۱۰۴ تأیید صلاحیت شدگان جدید از دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار بودند

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان ۷۲۵ نفر شد

🔶 دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان: با تأیید ۱۰۴ نفر دیگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در استان اصفهان به ۷۲۵ نفر و در دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار به 36 نفر رسید. 🔶 سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار نیز در این راستا اظهار داشت: " با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای محترم نگهبان، تعداد نامزدهاي دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه به ۳۶ نفر افزایش یافت."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *