اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر :
تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ملزم به همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA به نقل از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان در ادامه پیگیری های مرتبط با کمبود فضا و ملزومات ادارات شهرستان و همچنین رفع نیازمندیهای این حوزه، از ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید نمود.

فرماندار نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در ساماندهی، مدیریت و هماهنگی برگزاری مراسم ملی ، مذهبی و رسمی کشور بسیار مهم عنوان نمود.

وی افزود : این شورا وظیفه دارد با برنامه ریزی دقیق و مناسب جهت تعظیم شعائر ، برگزاری مراسمات در ایام‌ ملی و مذهبی، توجه به ارزشها و ترویج فرهنگ انقلابی و افزایش انگیزه مشارکت در بین همه اقشار خصوصا نسل جوان جامعه در برگزاری مراسم و زنده نگاه داشتن و نکوداشت مناسبتهای ملی و مذهبی اقدام نماید.

کاظمی طبا با تاکید بر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد : همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به همکاری با این شورا خواهند بود.

پایگاه خبری شاهین شهری | شین‌نا SHINNA

کارگروه اخبار مذهبی | ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *