اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شاهین شهر ، ۵ مال خر را به چنگ قانون انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه به همراه ۵ خریدار اموال مسروقه ، در عملیات‌های ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان خبرداد.دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه و ۵ مال خر توسط پلیس شاهین شهر

سرهنگ علی صادقی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شاهین شهر و شهرهای اطراف، بررسی موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر، افزود : کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت ، عامل این سرقت‌ها را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ صادقی تصریح کرد : متهم که در مواجهه با مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تکمیلی به ۳۰ فقره سرقت دوچرخه در شاهین شهر و شهرهای اطراف اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۵ خریدار اموال مسروقه سارق طی چند عملیات منسجم گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، تاکنون ۱۵ دستگاه از دوچرخه‌های سرقت شده از شهروندان کشف شده است.
بالاترین مقام انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد : امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کارکنان انتظامی شهرستان با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که قصد تعرض و دست درازی به اموال مردم را دارند خواهند ایستاد .
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه های پلیسی و توجه بیشتر به مراقبت از اموال خود در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات با تماس با شماره ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایگاه خبری شاهین‌شهری | شینا SHINNA

کارگروه انتظامی | ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری مواد فروشان تلگرامی

دستگیری مواد فروشان تلگرامی در شاهین شهر

🟦 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری مواد فروشان تلگرامی در شاهین‌شهر خبر داد. 🟧 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی و رصد فضای مجازی، از تبلیغ و فروش مواد افیونی در بستر این فضا و در شبکه اجتماعی تلگرام مطلع و شناسایی و دستگیری عاملان آن را در دستور کار قرار دادند. 🟧 وی افزود: در این راستا با تلاش مأموران ۲ خرده فروشی که با نامهای مستعار در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مخدر در شهرستان شاهین شهر می کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 🟧 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان بیش از یک کیلو انواع مواد مخدر که در پک های کوچک بسته بندی و آماده فروش بودند کشف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *