اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در هفته دفاع مقدس :
۴ اطاق عمل در بیمارستان گلدیس شاهین شهر افتتاح شد

بخش جراحی بیمارستان گلدیس شاهین شهر با ۴ اطاق عمل و ۸ تخت جراحی به همراه تجهیزات بروز رسانی شده، در حضور مسئولین شهرستان و استان افتتاح گردید. | حاجی دلیگانی : مجموعه درمانی بیماران سرطانی در شاهین شهر در حال احداث است | کاظمی طبا : با راه اندازی بیمارستان ۶۰ تخت شرکت نفت ، خدمت رسانی در بخش درمان به نحو بهتری انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه‌خبری شاهین شهری | شینا SHINNA صبح امروز پنج شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان شهرستان و استان، مجموعه اتاق عمل بازسازی شده بیمارستان گلدیس با تجهیزات به روز و ظرفیت ۸ تخت عمل افتتاح شد.

دکتر فرج اله باوری | ریاست بیمارستان گلدیس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری | SHINNA در این خصوص تشریح نمود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان انجام گردیده است و ادامه داد که مبلغ حدود ۵ میلیارد تومان جهت تخریب، توسعه و بازسازی فضای اطاق عمل و مبلغ حدود ۸ میلیارد تومان صرف خرید و نصب کامل تجهیزات و راه‌اندازی اطاق عمل هزینه گردیده است.
در نتیجه توسعه بخش عمل جراحی این بیمارستان، در حال حاضر ۴ اطاق عمل – با مجموع ۸ تخت عمل – جهت انجام کلیه عمل‌های مغز و اعصاب، اورولوژی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و … ایجاد شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه می‌باشد.ریاست بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر همچنین به پروژه های انجام شده در سال ۱۴۰۱ تحت عناوین زیباسازی محوطه بیمارستان ( در هماهنگی و تعامل با شهرداری شاهین‌شهر ) ، نصب منبع کندانس، دی ادیتور برای سیستم بخار، دیگ بخار جهت واحد CSR بیمارستان به منظور استریل کردن تجهیزات، ۲ عدد دیگ آب گرم جهت سیستم گرمایشی و سیستم آب گرم مصرفی بیمارستان گلدیس اشاره نمود.

وی ضمن بیان اینکه بازسازی تاسیسات بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شده است، از شروع پروژه‌های توسعه اتاق عمل بالغ بر ۵ میلیارد تومان ، توسعه بخش اورژانس جنرال و احداث ward با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان، بازسازی و ترمیم بخش ICU با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و بازسازی و توسعه بخش CCU با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و اتمام و شروع خدمت رسانی در این پروژه ها، در صورت بهینه بودن شرایط تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر فرج اله باوری همچنین از آغاز پروژه‌های درآمد و بهسازی داروخانه بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این آیین مسئولین شهرستان و استان ضمن بازدید از محل دو پروژه بازسازی و ترمیم بخش ICU و بازسازی و توسعه بخش CCU بازدید نمودند.

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در این آیین افتتاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری | SHINNA با خاطر نشان کردن اینکه مطابق آخرین برآورد، جمعیت شهرستان شاهین شهر بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر و حدود ۳۰۰ هزار نفر است و با دارا بودن ضریب رشد فراتر از ۳ درصد ، بالاترین رشد جمعیت در استان را شهرستان شاهین شهر و میمه دارد، تصریح نمود که مطابق با این رشد جمعیت و تقاضای خدمات درمانی نیز در شهرستان رو به افزایش است.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود : با توجه به روند افزایش تقاضای درمان در شهرستان ، مجموعه مدیریتی شهرستان همگام با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، در جهت توسعه این مجموعه درمانی هم عقیده می‌باشند.

سید محمدرضا کاظمی طبا در این خصوص ادامه داد : بیمارستان گلدیس در حال حاضر دارای ۱۱۸ تخت درمان است و این در حالی است، شهرستان مجموعه درمانی بالای ۱۴۰ تخت را نیاز دارد، ، فلذا کمیت خدمات درمانی در بیمارستان گلدیس مورد تایید و مقبول دو مدیریت شهرستان و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نبوده و بنابراین تصمیم بر بازسازی بخش‌های مختلف و توسعه بیمارستان با کمک اعتبارات دولتی و خیرین به صورت نوبتی گردید تا خدمت رسانی به شهروندان نیز مختل نگردد.

وی با اشاره به پروژهای جاری طرح توسعه و بازسازی بیمارستان گلدیس افزود : انشالله با اتمام پروژه های فوق و تکمیل و بهره برداری از مجموعه درمانی ۶۰ تخته، بیمارستان نفت در شاهین شهر، خدمت رسانی بهتری در بخش درمان به شهرستان شاهین شهر و میمه، برخوار و خمینی شهر خواهیم داشت.

حسینعلی حاجی دلیگانی | نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن اشاره به توسعه بخش های ام ار ای و سی تی اسکن و … و افزایش تخت‌های عمومی و اختصاصی در بیمارستان گلدیس ادامه داد، در مسیر توسعه این مرکز درمانی همواره سعی بر آن بوده است که در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت موجود این بیمارستان در عرضه خدمات درمانی استفاده شود.

حاجی دلیگانی در راستای توسعه خدمات درمانی شهرستان شاهین شهر و میمه به پروژه بیمارستان شرکت نفت نیز  اشاره نمود و تصریح کرد که ساخت ساختمان بیمارستان نفت شاهین‌شهر انجام شده و وزیر نفت دستور پرداخت حدود ۹۰ میلیارد تومان در راستای بهره برداری از آن دستور تجهیز حدود ۹۰ میلیارد تومان را داده، و پس از تجهیز به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد : همچنین در سفر اخیر مدیر عامل تامین اجتماعی کشور به شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در جهت ساخت پلی‌کلینیک تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش این سازمان و سایر مردم تصمیماتی اخذ و مقدمات در حال پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود : در شهرستان برخوار نیز یک بیمارستان ۹۶ تخت درمانی در مراحل احداث اولیه است و اعتبار لازم برای تکمیل آن برآورد و محل تأمین آن پیش بینی شده است و در صورت راه اندازی این بیمارستان، قطعاً حجم و تراکم مراجعات متقاضیان خدمات درمان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر، کاهش خواهد یافت.

حاجی دلیگانی اشاره نمود که در بخش خصوصی نیز ساخت و راه اندازی یک مجموعه درمانی در حوالی محله ردانی پور شاهین شهر و جهت درمان سرطان بصورت سرپایی در حال انجام است که در مرحله تجهیز دستگاهی می‌باشد.
در پایان ریاست بیمارستان گلدیس شاهین شهر از همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مسولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین مشارکت خیرین در امر تجهیز و توسعه این مرکز درمانی مهم در منطقه شمال اصفهان تشکر نمود.
پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه بهداشت و سلامت | ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرماندار شاهین شهر در جلسه ویژه مراسم های دهه مبارک فجر اعلام کرد :  دهه فجر امسال، بُن مایه ای متفاوت خواهد داشت که باید این تفاوت در کیفیت و کمیت برنامه ها و مراسم های بهمن ۱۴۰۲ کاملا مشهود باشد.

فرماندار شاهین شهر؛
دهه فجر امسال بُن مایه‌ای متفاوت خواهد داشت

ماهِ بهمن ؛ ماهِ به ثمر رسیدن تلاش‌ها، رشادت‌ها و بهای خون‌های به ناحق ریخته شده و اراده خداوند بر جهان است

مروز 19 دی ماه 1402 ؛ جلسه ویژه مراسم‌های دهه مبارک فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه ، به ریاست «محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان ، و با حضور بخشداران دو بخش مرکزی و میمه و سایر مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد. فرماندار شاهین شهر در این جلسه اعلام کرد :  دهه فجر امسال، بُن مایه ای متفاوت خواهد داشت که باید این تفاوت در کیفیت و کمیت برنامه ها و مراسم های بهمن ۱۴۰۲ کاملاً مشهود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *