اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر :
اخلال در امنیت و تعرض به بیت المال خط قرمز نظام است

اخلال در امنیت و تعرض به بیت المال خط قرمز نظام است.

فرماندار شاهین شهر و میمه: اخلال در امنیت مردم و تعرض به بیت‌المال با نام اعتراض، خط قرمز ما بوده و هست و در این زمینه با هیچ فرد حقیقی یا حقوقی تعارف نداریم.

سید محمد رضا کاظمی طبا

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار مهر ظهار داشت: قضایای اخیر که در کشور به خصوص در شاهین شهر اتفاق افتاد، اقدامات ناشیانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود هم در جمع افسران نیروهای مسلح و هم در جمع اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم در جمع اعضای کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی حوادث اخیر را به درستی تبیین فرمودند، افزود: هیچ نظامی در دنیا مظلوم تر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا نمی‌کنیم که این گونه مورد هجمه فضاسازی‌های دروغین رسانه‌ای آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: از برخی نخبگان سیاسی شاهین شهر انتظار داشتیم که قبل از بیانات مقام معظم رهبری نسبت به وقایع اخیر به خصوص در شهر شاهین شهر موضع گیری کنند، اما متأسفانه تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است و به نوعی آزمون خوبی پس نداده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اخلال در امنیت مردم، تعرض به بیت‌المال با نام اعتراض خط قرمز ما بوده و هست و در این زمینه با هیچ فرد حقیقی یا حقوقی تعارف نداریم، گفت: خوشبختانه مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و با بصیرت شاهین شهر در این مقطع حساس زمانی بار دیگر نقشه دشمنان برای ایجاد هرج و مرج و آشوب در شاهین شهر را نقش بر آب کردند.

کاظمی طبا با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان حاشیه‌های اخیر تأثیری در نحوه فعالیت و خدمت رسانی ما دولت مردان به مردم نداشته است، بیان داشت: تعدادی هم که در این دفعه از اعتراضات به خیابان آمده بودند، فریب خوردگانی بودند که تحت تأثیر رسانه‌ها و شبکه‌های معاند قرار گرفته بودند. بسیاری از دستگیر شدگانی که سوابق کیفری خاصی نداشتند و تشخیص داده شد که واقعاً فریب رسانه‌های معاند را خورده‌اند، آزاد شدند اما افرادی که قبلاً نیز سابقه آشوب و هرج و مرج داشتند تحویل مقامات قضائی داده شدند تا قانون تکلیف آنها را مشخص کند.

وی اضافه کرد: به شدت با ترویج فرهنگ بی بندوباری و غربی در شاهین شهر مخالف هستیم. به همین خاطر از فعالین دلسوز و دغدغه مند فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد تقاضا داریم که در این راه به ما کمک کنند تا کم کاری‌ها گذشته را با تبیین و بصیرت افزایی جبران کنیم.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه سیاسی | ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرماندار شاهین شهر در جلسه ویژه مراسم های دهه مبارک فجر اعلام کرد :  دهه فجر امسال، بُن مایه ای متفاوت خواهد داشت که باید این تفاوت در کیفیت و کمیت برنامه ها و مراسم های بهمن ۱۴۰۲ کاملا مشهود باشد.

فرماندار شاهین شهر؛
دهه فجر امسال بُن مایه‌ای متفاوت خواهد داشت

ماهِ بهمن ؛ ماهِ به ثمر رسیدن تلاش‌ها، رشادت‌ها و بهای خون‌های به ناحق ریخته شده و اراده خداوند بر جهان است

مروز 19 دی ماه 1402 ؛ جلسه ویژه مراسم‌های دهه مبارک فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه ، به ریاست «محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان ، و با حضور بخشداران دو بخش مرکزی و میمه و سایر مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد. فرماندار شاهین شهر در این جلسه اعلام کرد :  دهه فجر امسال، بُن مایه ای متفاوت خواهد داشت که باید این تفاوت در کیفیت و کمیت برنامه ها و مراسم های بهمن ۱۴۰۲ کاملاً مشهود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *