اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سهیل و ثریای چینی میهمان جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر

هدیه‌ ویژه چینی‌ها به قطری ها | پانداهای چینی به میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال هدیه داده شدند | هدیه جالب ایرانی ها : فرش دستباف با طرح ۳۲ تیم شرکت کننده

به گزارش شاهین شهری | SHINNA ، چینی ها به مناسبت جشن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال، به قطری ها یک خرس پاندا اهدا کردند. خرس پاندای چینی ها ، امروز با هواپیمایی وارد دوحه شد و در نزدیکی یکی از ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ اسکان داده شد.

هر کشوری به نوبه خود هدیه‌ای را به کشور میزبان جام جهانی هدیه میدهد. در این دوره جام جهانی به میزبانی قطر نیز، مسئولان کشورمان فرشی دستباف به دولت قطر اهدا کردند که طرح ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی را دارد. از این طرح یکی به فدراسیون فوتبال قطر و یک تخته از این طرح با کمی تغییر به همراه تصویر امیر قطر توسط دفتر رییس جمهوری ایران به امیر قطر اهدا می شود.

فرش دستباف ایرانی هدیه به قطری ها در جام 2022 فوتبال قطرکشور چین هم به نوبه خودش با اهدا یک جفت خرس پاندای زنده به نام های سهیل (با نام چینی جینگ جینگ) و ثریا (با نام چینی سی های) ، هدیه‌ای ویژه به قطر در این زمینه اهدا کرد.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۹ آبان یعنی کمتر از ۴۰ روز دیگر آغاز می شود تا دنیا یک بار دیگر شاهد برگزاری بزرگترین تورنمنت ورزشی دنیا باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می‌کند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *