اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

امام جمعه شاهین شهر
نام نظام آموزشی ایران با عنوان مخالف پروری بایست در گینس ثبت شود | دولت بصورت ضرب العجل و جهادی مشکلات اولویت‌های اقتصادی مردم را رفع کند

امام جمعه شاهین شهر در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه  : نام نظام آموزش و پرورش ایران بایست در گینس در عنوان مخالف پروری ثبت شود | دولت بصورت ضرب العجل و جهادی مشکلات اولویت‌های اقتصادی مردم را رفع کند |با استماع و مشاهده رسانه های بیگانه نمی‌‌توانید خدمتگذار نظام جمهوری اسلامی ایران باشید | بی در و پیکرترین فضای مجازی دنیا را داریم

روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی | وزیر اقتصادی و امور دارای دولت سیزدهم ،دکتر امیررضا نقش | معاون اقتصادی استانداری اصفهان ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان ، حجت السلام و المسلمین قاسم هاشمی | امام جمعه شاهین شهر، اعضای شورای ادارای و فعالان اقتصادی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

امام جمعه شاهین شهر در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه  : نام نظام آموزش و پرورش ایران بایست در گینس در عنوان مخالف پروری ثبت شود | دولت بصورت ضرب العجل و جهادی مشکلات اولویت‌های اقتصادی مردم را رفع کند |با استماع و مشاهده رسانه های بیگانه نمی‌‌توانید خدمتگذار نظام جمهوری اسلامی ایران باشید | بی در و پیکرترین فضای مجازی دنیا را داریم

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی | امام جمعه شاهین شهر در این گردهمایی، ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی و ناجوانمردانه به آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) و عرض تسلیت و تعزیت شهادت و ابراز تاسف و همدردی از باب جراحت زائران ، در این راستا اظهار کردند که دشمنان باید بدانند که نمی توانند با چند حرکت کور به مثابه این اعمال ترور و اغتشاشات اخیر، نظام را ساقط بکنند.

وی ادامه داد : روزی بایست می‌ گفتیم رجوی و بنی صدر پیوندتان مبارک و اکنون بایست بگوییم داعشی و سلطنت طلب و منافق پیوندتان مبارک و حادثه حمله تروریستی به شاهچراغ نیز گواه پیوند عمیق میان این گروه ها است.

بصورت ضرب العجل و جهادی مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنید

امام جمعه شاهین شهر خطاب به وزیر امورد اقتصادی و دارای دولت سیزدهم با تاکید بر آن که رفع مشکلات اقتصادی ایران با مدیریت بلندمدت خواهد بود افزود: در شرایط اقتصادی فعلی ، اوضاع اقتصادی را به نحوی تعدیل کنید که حداقل قسمتی از مشکلات اقتصادی مردم که اولویتی دارند، به سرعت رفع شود.

وی در زمینه حمایت از کارآفرینان، تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی در شرایط رکود فعلی اقتصادی، ناشی از شرایط حاکم بر فعالیت اقتصادی فعلی ایران که با تحریم ها و شیوع کرونا تشدید هم گردیده است از وزیر اقتصاد و دارایی دولت سیزدهم درخواست نمود که قوانین را به نحوی تنظیم کنند که در شرایط فعلی بانک ها دستگیر این گروه از قشر صنعتگزار باشند و مشکلات این صاحبان صنایع و جهاد گران عرصه تولید را بیشتر نکنند.

نام نظام آموزشی ایران با عنوان مخالف پروری بایست در گینس ثبت شود |سیستم آموزشی نیاز به تصفیه سازی دارد

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه ضعف هایی مانند رها کردن نظام آموزشی که خصوصا در دولت قبل واقع گردیده بود؛ این نابسامانی ها را در وضعیت حاضر کشور ایجاد و تشدید کرده است ، از دکتر خاندوزی وزیر جهادی امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم درخواست نمود که برای سامان دادن نظام آموزشی سکولار پرور و لاییک پرور کشور تدبیری اتخاذ و دولت حتما در این امر به جدیت و فوریت وارد شود.

هاشمی در ادامه، هزینه کردن یک حکومت اسلامی در نظام آموزشی جهت مخالف پروری و اینکه بچه بی دین و سکولار تحویل بگیرد، امری غیر منطقی و غیر عقعلانی است به وزیر محترم اقتصاد به عنوان نماینده دولت علاوه بر اینکه سیستم آموزشی فعلی نیاز به تصفیه سازی دارد، شرایط و قوانین را به نحوی اصلاح کنید که مخالفان جمهوری اسلامی را جذب نظام آموزشی نکنید.

بی در و پیکرترین فضای مجازی دنیا را داریم | بچه های ۱۵-۱۶ ساله عهد حاضر معنی دیکتاتور را نمی فهمند

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه بی در و پیکرترین فضای مجازی دنیا را در ایران داریم افزود : در طول مهر ماه تا امروز قریب به ۱۷۳۶۳ دروغ در سرزمین فکر و اندیشه فرزندان ما ریخته‌اند. روح کودکان و نوجوانان و جوانان ما در فضای مسموم مجازی از فاضلاب مدرنیته همان هایی ست که دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی ادامه داد : دشمنان جمهوری اسلامی مواردی را در فضاهای مجازی برای فرزندان ما آزاد گذاشته اند که برای فرزندان خود اینگونه عمل نکرده‌اند و نتیجه این عدم کنترل در فضای مجازی  این شده است که به عنوان نمونه، بچه ۱۵ – ۱۶  ساله فعلی که حتی معنی  دیکتاتور را نمی فهمد، با عنوان معترض در خیابان ها شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دهد.

با استماع و مشاهده رسانه های بیگانه نمی‌‌توانید خدمتگذار نظام جمهوری اسلامی ایران باشید

حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی خطاب به مدیران، کارمندان و شاغلین ادارات بالاخص حاضرین در جلسه شورای اداری تاکید کرد که در عرصه جنگ نرم بایست مجهز و مصمم بشویم و خود و زیرمجموعه های خود را نیز در این زمینه قوی بکنیم.

وی ادامه داد بر طبق قانون در گوشی و منزل خود نبایست از رسانه های بیگانه داشته باشید چرا که با استماع و مشاهده اباطیل و سخنان دشمنان نظام و رسانه های بیگانه، علاوه بر آن که خود را به خانواده به عنوان مخالف عفاف معرفی می کنید، نمی توانید به نظام جمهوری اسلامی ایران نیز خدمتگزار بمانید.

تنها نظام اسلامی می تواند باعث اعتلای انسانیت شود

امام جمعه شاهین شهر در پایان سخنان خود در جلسه شورای اداری شاهین شهر با توضیح اینکه برگ برنده ما در هدایت انسان ها ، فطرت آدمیت است، ادامه داد: تمامی دنیای شرک و غیر خداپرستی و یکتاپرستی آمده اند که فقط انسان ها را مشغول مادیات و نفسانیات  دنیوی کرده و فلسفه اشرف مخلوقات بودن انسان و فلسفه ارسال رسولان الهی را نفی کنند.

وی ادامه داد اگر نظامی در زیر این آسمان کبود بتواند باعث اعتلای انسانیت بشود آن نظام ، نظام جمهوری اسلامی است. نظام های سرمایه داری، نظام های شرق و غرب هیچ کدام نمی توانند انسان را به انسانیت و جایگاه اصلی او برسانند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید استاندار اصفهان از نیروگاه شهید محمد منتظری | شاهین شهر

استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری :
برخی مرزهای آلودگی هوای استان اصفهان شکسته شده است | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دکتر "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان، امروز سه شنبه 23 آبان‌ماه ، در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید محمد منتظری که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی، مدیرکل محیط زیست و جمعی از مدیران استان و "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت، دلیل حضور خود را در این مجموعه مباحث آلودگی هوای استان مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پلمبی که روی مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه زده شده را تا پایان حفظ کنیم. استاندار اصفهان : برخی مرزهای آلودگی هوا در اصفهان شکسته شده است | هر دو رویکرد، بهبود فرآیند نیروگاه و جابه‌جایی مکانی نیروگاه بایستی در دستور کار قرار بگیرد | تعطیلی تأسیس نیروگاه در دو دولت گذشته خسارات زیادی بدنبال داشته است| باید تلاش کنیم این وضعیت خاص استان اصفهان را به درستی در سطح ملی تبیین کنیم. | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *