اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :
تغییرات حوزه مدیریت پتروشیمی اصفهان گامی موثر در راستای بهره‌وری آن بوده است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مسئولان کشوری، استانی و شهرستان با هدف رفع موانع تولید چهارشنبه ۱۸ آبان از پتروشیمی اصفهان بازدید به عمل آورد.

تغییرات حوزه مدیریت پتروشیمی اصفهان گامی موثر در راستای بهره‌وری آن بوده استبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، رییس مرکز تحقیقات تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار کشور ، مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان، از واحدهای مختلف پتروشیمی اصفهان بازدید و با کارگران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان در این بازدید ضمن خیر مقدم به معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات مدیریت شهرستان در جهت حفظ آرامش فضای جامعه کار و تولید افزود: از یک سال گذشته تاکنون براساس ارتباط نزدیکی که با بخشهای مختلف صنعت داشته‌ایم  تلاش ما در جهت حمایت از بخش تولید بوده است که این مهم نیازمند توجه به دو عنصر مهم نیروی انسانی و تولید بوده است.

فرماندار شهرستان افزود: در این راستا سعی شده است ضمن نظارت مستمر دستگاههای ذیربط،از اجرای نظام پرداختی متفاوت و دوگانه پرهیز  و روش متوازن پرداختی در ارائه تسهیلات به صورت یکسان به کارگران زحمت کش انجام گردد.

فرماندار شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود تنظیم روابط بین کار و کارفرما و اجرای طرح‌های نظام پرداختی را از جمله مطالبات صنایع مستقر در شهرستان بیان کرد و خواستار پیگیری و حمایتهای استانی و وزارتخانه از این موضوع شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این بازدید با بیان اینکه  پتروشیمی یکی از صنایع مهم کشور است، اظهار داشت: در یکسال گذشته با تغییراتی که در حوزه  مدیریت این مجموعه انجام شده گامهای موثری با همکاری و تعامل مدیریت شهرستان در راستای ارتقای بهره‌وری این مجموعه برداشته شده است.

وی هدف از این بازدید را رفع موانع تولید عنوان کرد و افزود: مجموعه دولت تلاش دارد که فضای کسب و کار در سطح کشور بهبود پیدا کند و با اقدامات خوب انجام شده امیداوریم ضمن رفع مسائل و موضوعات جامعه کار و تولید در این مجموعه بتوانیم فعالیتهای اقتصادی را به خوبی گسترش دهیم.

تغییرات حوزه مدیریت پتروشیمی اصفهان گامی موثر در راستای بهره‌وری آن بوده است

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *