اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آغاز هفته فرهنگی شاهین‌شهر با پخش مستقیم دعای ندبه از مصلی شاهین شهر در شبکه یک سیما

شهردار شاهین شهر از آغاز هفته فرهنگی شاهین شهر با پخش مستقیم دعای ندبه از مصلی نماز جمعه شاهین شهر در شبکه یک سیما خبر داد.

آغاز هفته فرهنگی شاهین‌شهر با پخش مستقیم دعای ندبه از مصلی شاهین شهر در شبکه یک سیما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر از در نشست خبری با اصحاب رسانه از شروع هفته فرهنگی شاهین شهر با دعای ندبه در مصلی نماز جمعه شهر خبر و پخش مستقیم آن از شبکه یک سیما خبر داد.

بهرام عمویی | ریاست شورای شهر نیز با بیان اینکه برگزاری دعای ندبه و پخش سراسری از شبکه یک سیما حاصل پیگیری دوساله است، اظهار کرد: دعای ندبه و پخش زنده آن با همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، ستاد نماز جمعه و فرمانداری شاهین شهر و میمه برگزار خواهد شد.

وی افزود: هزینه‌های این برنامه به صورت مشارکتی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شاهین شهر و خیران هیأت های مذهبی تامین می شود.

عمویی با بیان اینکه شاهین شهر دارای موقعیت فرهنگی اجتماعی خاصی در ایثار، معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، ادامه داد: هفتصد خانواده شهید دفاع مقدس، دو هزار فعال فرهنگی و بیش از سه هزار خانواده رزمنده، بسیجی، سپاهی، نظامی و انتظامی در این شهر ساکن و شاغل هستند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ، پخش زنده سراسری دعای ندبه در شاهین شهر را فرصتی مغتنم برای معرفی این شهر در کشور دانست.

ریاست شورای اسلامی شاهین شهر، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه علاوه بر انتشار سیما و منظری معنوی از فرهنگ ایثار و شهادت این شهر در سطح کشور ، جلوه‌‌گر حضور و آمادگی معنوی شهروندان این شهر نیز می‌باشد.

شایان ذکر است این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی اراکی و مداحی حاج رضا نبوی همراه خواهد بود و شهروندان جهت حضور در آن می‌توانند ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ در محل مصلی نماز جمعه شاهین شهر حضور بهم رسانند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | ۱۴۰۲

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر ، روز پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در روزهای انتهایی هفته فرهنگی شاهین شهر و هفته بسیج دانش آموزی ؛ مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما آقایان قهرمانی استان اصفهان یابود شهدای دانش آموز با حضور 600 ورزشکار از سراسر استان اصفهان در ورزشگاه انقلاب شاهین شهر برگزار شد. ◼ در خاتمه این مسابقات با جمع بندی امتیازات تیم های شهرستان شاهین شهر  ، شهرستان اصفهان و شهرستان برخوار به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند. ◼ در پایان این مسابقات همچنین از پیشکسوتان ورزشی تجلیل به عمل آمده و به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *