اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

حمله به فرمانده انتظامی شاهین شهر و مصدومیت وی | تکذیب یک شایعه

فرماندار شاهین‌ شهر و میمه، شایعه حمله اغتشاشگران به فرمانده انتظامی این شهرستان و مصدومیت وی را تکذیب کرد.

حمله به فرمانده انتظامی شاهین شهر و مصدومیت وی | تکذیب یک شایعه

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA ، در روزهای گذشته، توماج صالحی یک خواننده رپ ساکن شاهین شهر، به علت حضور در اعتراضات و انتشار کلیپ و ترانه‌های وی در رسانه های مجازی و به عنوان لیدر و مُحرک اغتشاشگران، در استان‌ چهارمهال بختیاری دستگیر شد.

پیرو دستگیری وی، در روزهای اخیر مطلبی با محتوای حمله اغتشاشگران طرفدار یک خواننده رَپ به فرمانده انتظامی شاهین شهر و مصدوم شدن وی، در شبکه توئیتر منتشر شد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در گفت‌وگویی با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری اظهارکرد: سرهنگ علی صادقی | فرمانده انتظامی این شهرستان در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و اکنون نیز در محل کار خود حضور دارد.

وی، این فرمانده جوان را فردی بسیجی و انقلابی دانست که با مدیریت و اقدامات مناسب خود، امنیت کامل را در این شهرستان برقرار کرده است.

فرماندار شاهین شهر و میمه از برقراری آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: فضای کنونی این شهرستان برای شهروندان در نهایت ثبات و امنیت قرار دارد.

شهرستان شاهین شهر و میمه، شهرستانی مدرن و وسیع در شمال استان اصفهان می‌باشد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

گراز سرگردان در شاهین شهر زنده گیری شد

گراز سرگردان در شاهین شهر زنده گیری شد

🔹 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، صبح امروز پس از مشاهده یک گراز وحشی که در خیابان های محله خانه کارگر شاهین شهر سرگردان شده بود ، در پی تماس شهروندان ، نیروهای سازمان ایمنی و آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر اقدام به زنده گیری این حیوان نمودند.
🔹 نیروهای خدوم سازمان ایمنی و آتش نشانی و محیط زیست پس از حضور در محل با روش تیر اندازی تیر بیهوش کننده به گراز سرگردان ، حیوان را بصورت زنده گیری ، بیهوش نموده و به پرسنل محیط بان محیط زیست شهرستان تحویل دادند تا در زیستگاه مناسب حیات وحش شهرستان رهاسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *