اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه قطع آب شاهین شهر اصفهان ، گز برخوار و گرگاب – ۲۳ و ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱

اطلاعیه آبفای شهرستان شاهین شهر : به علت تعمیر خط اصلی آبرسانی شاهین شهر، آب شهرهای شاهین شهر، گزبرخوار و گرگاب از ساعت ۷ صبح، روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از واحد روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شاهین شهر، به علت تعمیرات اساسی خط لوله آبرسانی شاهین شهر از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ الی چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ، آب قطع خواهد بود.

فلذا شهروندان جهت ذخیره سازی مقدار مناسب آب مصرفی خود و صرفه جویی در میزان مصرف در محدوده زمانی فوق، تدابیر و اهتمام لازم را به عمل آورند.

آب شاهین شهر اصفهان ، گز برخوار و گرگاب در تاریخ های 23 و 24 آبان ماه 1401 قطع می‌شود

بخوانید : تاکید فرماندار به مدیریت آبفای شهرستان در جهت سرعت بخشی به تعمیر خط لوله اصلی آبرسانی

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

توسعه خدمات و زیرساخت های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار

توسعه خدمات و زیرساخت های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار

🟦با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و  مدیرعامل آبفای استان اصفهان، چگونگی توسعه خدمات و زیرساخت های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 🟦 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، حسین اکبریان | مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این جلسه در راستای آبرسانی پایدار به مردم این منطقه از بهره برداری مخزن 2 هزار مترمکعبی شاپور آباد تا پایان تیرماه 1402 خبر داد و اظهار داشت: تقویت شبکه آبرسانی به مردم شهر سین، اصلاح شبکه فرسوده شهر گز، تامین آب شرب صنایع غذایی شهر دستگرد و منطقه کارگاهی شهر گز از دیگر اقدامات آبفا در راستای تامین پایدار آب شرب در این منطقه است. 🟧 وی برتوسعه و اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرستان برخوار تاکید کرد و اظهار داشت: با تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان برخوار بیش از 124 هزار نفر در 9 شهر در شهرستان برخوار، شامل دولت آباد، محسن آباد، خورزوق، سین، دستگرد، شاپورآباد، علی آباد،کمشچه و حبیب آباد تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند. 🟧 مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت احداث ایستگاه پمپاژ علی آباد در بهره برداری از شبکه فاضلاب شهرهای علی آباد، شاپورآباد، حسن آباد و حبیب آبادگفت: پیگیری های لازم در خصوص تکمیل ایستگاه پمپاژ علی آباد ملاعلی در دستورکار جدی قرار گرفته است، همچنین تلاش ها در جهت جذب سرمایه گذار و تامین منابع مالی برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای وزوان و میمه و نیز احداث تصفیه خانه فاضلاب در این دو شهر همچنان ادامه دارد. 🟧 در ادامه این نشست حسینعلی حاجی دلیگانی خدمات رسانی آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار را بسیار مطلوب خواند و بیان کرد: در سال های اخیر با همکاری، تعامل و درک متقابل مسائل و مشکلات آبفا، راهکارهای خدمات رسانی مطلوب در زمینه آبرسانی پایدار و دفع، جمع آوری و تصفیه فاضلاب به مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفته است. 🟧 وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مسئولان آبفا در امر خدمات رسانی پایدار به مردم تصریح کرد: مدیرعامل، معاونین و مدیران آبفا علی رغم محدودیت ها، دلسوزانه در رفع مشکلات و چالش هایی که در زمینه ارائه خدمات آبفا به مردم وجود دارد تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.