اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تئاتر ماسک و عروسک به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر برگزار می‌شود

تئاتر ماسک و عروسک همزمان با هفته فرهنگی شاهین شهر از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای شهرستان و مجموعه ورزشی تختی ، شاهین شهر برگزار می شود.

عروسک های همایش تئاتر ماسک و عروسک به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همایش تئاتر ماسک و عروسک از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ آبان ماه همزمان با هفته فرهنگی در فرهنگسراها و سایر مراکز فرهنگی شهرستان برگزار می گردد .

فرامرز رادمنش | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ رویداد هفته فرهنگی شاهین شهر را فرصتی برای معرفی ظرفیت و توانمندی‌های شاهین شهر در استان، منطقه و کشور عنوان کرد و ظرفیت هنرمندان حوزه نمایش این شهرستان را برای ارتقاء ارزش های اخلاقی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت دانست .

رادمنش ادامه داد : از امروز شنبه ۲۱ آبان ماه گروه های نمایشی شهرستان با حضور در دبستان ها ، مجموعه ورزشی تختی و فرهنگسراهای شهرستان به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

وی جدول همایش تئاتر ماسک و عروسک را به شرح زیر اعلام کرد :

جدول زمانی نمایش های همایش تئاتر ماسک و عروسک به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

روز شنبه ۲۱ آبان ماه (روز اقتصاد و خلاقیت) :

  • ساعت ۹ صبح / مانور نمایش های عروسکی / دبستان فدک
  • ساعت ۱۶ / نمایش شیلو / فرهنگسرای دانش و خلاقیت
  • ساعت ۱۸ / چراغ محله : نمایش خلاق / فرهنگسرای پردیس

روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه (روز اقوام) :

  • ساعت ۹ صبح / آی خوابالو بیدارشو مشغول درس و کارشو / دبستان جم و ممجدی
  • ساعت ۱۶ / نمایش شیلو / مجموعه ورزشی تختی
  • ساعت ۱۶ / نمایش اقوام / مجموعه ورزشی تختی

روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه (روز هنر ) :

  • ساعت ۹ صبح / آی خوابالو بیدارشو مشغول درس و کارشو / دبستان پسرانه نیایش ۲

روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه (روز دانش و کتاب) :

  • ساعت ۹ صبح / آی خوابالو بیدارشو مشغول درس و کارشو / دبستان مدافع حرم ۲
  • ساعت ۱۰:۳۰ / نمایش یار مهربان / کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر

روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه (روز شهروند) :

  • ساعت ۹ صبح / آی خوابالو بیدارشو مشغول درس و کارشو / دبستان پروین اعتصامی
  • ساعت ۱۶ / نمایش شیلو / فرهنگسرای پردیس

شایان ذکر است این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم مهر و ماه ، شهرداری شاهین شهر ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، شورای اسلامی شاهین شهر و شرکت مدیریت پسماند شهرداری های شاهین شهر ، خمینی شهر و برخوار برگزار شد.

پوستر همایش تئاتر ماسک و عروسک به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از استراتژی های کلی مجموعه مدیریت شهری را احداث مجموعه تفریحی 70 هکتاری و تبدیل این شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور عنوان کرد.

شهردار شاهین شهر :
شاهین شهر را قطب تفریحی استان اصفهان و مرکز کشور می‌کنیم

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر ، روز چهارشنبه 17 آذرماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد : یکی از استراتژی‌های کلی مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) این است که شاهین‌شهر ، قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور بشود. 🔶 ابریشمی راد با بیان اینکه تا این لحظه از منابع پساب تصفیه خانه شاهین‌شهر، استفاده درستی نداشته‌ایم و برنامه‌ریزی نموده‌ایم تا پساب را در قالب منابع آبی در دسترس در یک مخزن بزرگ بصورت دریاچه با وسعت یک میلیون و هفتصد هزار مترمکعب در عرصه ای به وسعت حدود 15 هکتار، ذخیره شود؛ افزود : در کنار این مخزن بزرگ ، یک تفرجگاه 70 هکتاری شامل یک دریاچه تفریحی به وسعت 11 هکتار به همراه فضاهای جنبی و پیرامونی شامل فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است. 🔶وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده این پروژه بزرگ با حمایت‌های شورای شهر قابل اجرا خواهد بود، افزود : مقدمات آن در بودجه 403 به شورا داده شده است و جانمایی آن در اتوبان آزادگان مقرر گردیده و برای مردم شاهین‌شهر از مسیر جهاد آباد قابل دسترسی خواهد بود.