اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فرماندار شاهین شهر به عنوان فرماندار برگزیده استان اصفهان در حوزه کتابخوانی انتخاب گردید

مراسم تجلیل از برگزیدگان سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از استان‌ اصفهان با حضور مسئولان استان و برگزیدگان حوزه کتابخوانی روز یکشنبه ۶ آذر در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان برگزار شد. دراین مراسم فرماندار شاهین شهر به عنوان فرماندار برگزیده استان اصفهان در حوزه حمایت از کتابخوانی انتخاب گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، مراسم تجلیل از برگزیدگان سی امین دوره هفته کتاب ایران از استان‌ اصفهان ، با حضور حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی | مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان اصفهان، مسعود مهدویان فر | مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری اصفهان ، جمعی از فرمانداران استان اصفهان من جمله فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها، فعالان و برگزیدگان حوزه کتابخوانی روز یکشنبه ۶ آذر در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان برگزار شد.

انتخالب فرماندار شاهین شهر به عنوان فرماندار برگزیده استان اصفهان در حوزه حمایت از کتابخوانی

شایان ذکر است در بخشی از این مراسم از سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان حامی حوزه کتاب و کتاب خوانی و فرماندار برگزیده استان در حمایت از کتابخانه های عمومی، برگزاری جلسات منظم انجمن کتاب خانه های عمومی ،پیگیری در خصوص ارتقاء امکانات کتابخانه ای و همراهی با اداره کتابخانه های عمومی در برگزاری همایش ها با لوح تقدیری از طرف استاندار اصفهان تجلیل بعمل آورده شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

مدیریت شهری شاهین شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر شد

مدیریت شهری شاهین شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر شد

 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر ، هیئت داوران در مراسم معرفی و تجلیل از شهرهای فعال کشور در حوزه #کتاب و #کتابخوانی ، #شاهین_شهر را به عنوان برگزیده جشنواره #پایتخت_کتاب_ایران در بخش #مدیریت_شهری معرفی و اعلام نمود. در این مراسم به دلیل ویژگی‌های مهمی که پنج شهر اوز استان فارس، سمنان، سبزوار، شاهین شهر اصفهان و کرج به خود اختصاص داده‌اند، طی مراسمی از آنها تقدیر به عمل آید. این پنج شهر واجد عناوینی به صورت انحصاری در برنامه پایتخت امسال شدند. به این ترتیب با اعلام هیئت داوران شاهین شهر، فعال کتاب و کتابخوانی در بخش مدیریت شهری و سمنان به عنوان پایتخت کتاب اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *