اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

منظومه خوشنویسی « مشق و رنگ » هنرمند شاهین شهری برپا شد.

منظومه هنری « مشق و رنگ » در قالب سیاه قلم با۳۲ اثر از محمدحسن رضایی | هنرمند خوشنویس شاهین شهری در نگارخانه آفتاب شاهین شهر اصفهان جهت بازدید عموم دایر گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه محمدحسن رضایی | هنرمند خوشنویس شاهین شهری نمایشگاه آثار خود را با ۳۲ اثر منتخب در محل نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین شهر در رشته نستعلیق و در قالب سیاه قلم با عنوان « مشق و رنگ » بر پا کرد

مسول و برگزار کننده این نمایشگاه با بیان اینکه “مشق و رنگ” نخستین نمایشگاه تخصصی انفرادی او در ۳۰ سال فعالیت هنری است، ادامه داد: مجموع آثار این نمایشگاه در قالب‌های مختلف خوشنویسی نظیر سیاه‌مشق و … بوده و به دلیل استفاده از قلم و مرکب در خلق این آثار و عدم بهره از دیگر تکنیک ها نمی‌توان آنها را در زمره آثار خط نقاشی برشمرد.

این هنرمند خطاط آثار نمایشگاه خود را منظومه ای از؛ آیات قرآن، اشعار شعرای برجسته ای همچون؛ سعدی، مولانا، حافظ و … به سبک نستعلیق می‌داند

محمدحسن رضایی از سال ۱۳۷۷ از اساتید به نام کشور یعنی استادان غلامحسین امیرخانی ، علی فرزانه ، و علی شیرازی بهره برده است . آثار این هنرمند خلاق ترکیبی از هنر سنتی و مدرن است که مخاطب را مجذوب خود می کند .

سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار ، سید نصرالدین صالحی | دادستان ، فرامرز رادمنش | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان شهرستان شاهین شهر و میمه از نمایشگاه خوشنویسی مشق و رنگ بازدید کردند.

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن قدردانی از هنرنمایی آثار خوشنویسی محمدحسن رضایی خاطر نشان کرد : خوشنویسی هنر فرم دادن زیبای نشانه‌هایی است که توسط دست و با چیدمان درست و شکل می‌گیرد و هنرمندان شاهین شهر در سطح استان ، حرف برای گفتن دارند .

رادمنش | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز پس از بازدید آثار خوشنویسی نمایشگاه مشق و رنگ محمد حسن رضایی گفت : یکی از ویژگی های ممتاز این نمایشگاه خلاقیت در آثار موجود بود و این هنرمند پیشکسوت و خلاق با بهره گیری از ترکیب رنگ ها و توانمندی های خود آثار جذابی را به تصویر کشیده است .

  شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ۳ لغایت ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱، همه روز صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰ در محل نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین شهر، جهت بازدید عموم علاقمندان دائر می‌باشد.

منظومه هنری « مشق و رنگ » در قالب سیاه قلم با32 اثر از محمدحسن رضایی | هنرمند خوشنویس شاهین شهری در نگارخانه آفتاب شاهین شهر اصفهان جهت بازدید عموم دایر گردید.

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

آزمون میان دوره ای خوشنویسی همزمان با سراسر کشور با حضور  43 داوطلب از 5 تا 7  بهمن ماه 1401 در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

برگزاری آزمون میان دوره ای ۶ رشته خوشنویسی در شاهین شهر

آزمون میان دوره ای خوشنویسی همزمان با سراسر کشور با حضور  43 داوطلب از 5 تا 7  بهمن ماه 1401 در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *