اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پیله‌ام در کرم‌های ابریشم شاهین‌شهر زیر ذره بین قضاوت در استان اصفهان

نمایش «پیله‌ام در کرم‌های ابریشم» به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری هنرمند شاهین شهری از شاهین شهر به جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

نمایش "پیله ام در کرم های ابریشم " به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین شهر به 34 مین جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری نمایش “پیله‌ام در کرم های ابریشم ” به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین شهر به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافت.

بطور کلی ۱۸ اثر از کل استان  شامل  ۶ اثر از نجف‌آباد، ۵ اثر از شهرستان اصفهان، ۳ اثر از شاهین‌شهر، یک اثر از خمینی‌شهر، یک اثر از لنجان، یک اثر از نائین و یک اثر از گلپایگان به ۳۴مین جشنواره استانی تئاتر اصفهان ارسال شده که از این میان تعداد ۸ اثر برای رقابت اجرا خواهند شد.

نمایش‌های «بل و اختراع دردسر سازش» به نویسندگی و کارگردانی احمد دهقان، «خواب‌هایم سراغت را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی، «میشو سوزوکی» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی پویان عطایی‌، «قصه‌های قلعه قرمز» به نویسندگی زینب زاوالان و کارگردانی مصطفی جعفری خوزانی و «گالیله» به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگزاد از شهرستان اصفهان، «چاقوی دم‌کرده شب» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی احمد شکرانه، «مرگ نابهنگام خیار» به نویسندگی و کارگردانی امیر صالحی از نجف‌آباد و نمایش «پیله‌ام در کرم‌های ابریشم» به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین‌شهر و میمه در بخش رقابتی شرکت می‌کنند.

این جشنواره از چهارم مردادماه سال جاری کلید خورد و فراخوان آن با موضوعات همگرایی ملی و شعار سال، ارتقاء نهاد خانواده، آثار نویسندگان ایرانی و بومی و مسائل منطقه و استان با چشم‌انداز جهانی و شیوه‌های روز تئاتر دنیا اعلام شد، گفت: از آن زمان ۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که شورای بازبینی شامل پیشکسوتان و اساتید تئاتر و مسئولان، تعداد ۸ اثر را برای اجرا به‌صورت رقابتی انتخاب کرد و از جمعه ۱۸ تا یکشنبه ۲۰ آذرماه در تالار هنر و سالن سوره اجرا می‌شوند؛ اختتامیه جشنواره روز ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شده و علاوه بر این نهاد، در برگزاری جشنواره تئاتر استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، حوزه هنری استان، شرکت آبفا، انجمن هنرهای نمایشی و همچنین مرکز هنرهای نمایشی همکاری می‌کنند.

فرامرز رادمنش | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هنرمندان تئاتر شهرستان ، حضور هنرمندان تئاتر در جشنواره استانی و ملی را از ظرفیت های قابل توجه شهرستان دانست و ادامه داد: ظرفیت هنری تئاتر شهرستان‌ مورد توجه مسئولان استانی و ملی است و باید از این توان، برای توسعه هنرهای نمایشی، بهره گرفت و حضور گروه های تئاتر شهرستان شاهین شهر و میمه در جشنواره های مختلف تئاتر یکی از راهکارهای تجلی این ظرفیت نهفته است.

همچنین بخوانید:

 

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *