اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فعالان هفته فرهنگی شاهین شهر تجلیل شدند

طی مراسمی از فعالان برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر توسط شهرداری این شهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی مراسمی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور حضور فعال در برگزاری برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر تجلیل به عمل آمد .

هفته فرهنگی شاهین شهر با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ، به منظور معرفی ظرفیت‌های ویژه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی ، آداب و رسوم اقوام و .. از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و برنامه‌های متعددی در طی آن به اجرا در آمد که با مشارکت و استقبال گسترده شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه همراه شد.

شایان ذکر است که در این مراسم از فرامرز رادمنش | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز به جهت همراهی و مشارکت گسترده در برنامه های مذکور تجلیل شد و لوح سپاس به ایشان اهدا گردید .

طی مراسمی از فعالان برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر توسط شهرداری این شهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.همچنین بخوانید:

شاهین شهر اصفهان بدون خسارت تکان خورد

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

تمبر اختصاصی شاهین شهر به مناسبت « هفته فرهنگی شاهین شهر » رونمایی شد.

تئاتر ماسک و عروسک به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر برگزار می‌شود

عناوین برنامه‌های هفته فرهنگی شاهین‌شهر اعلام شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نمایش نارنجی برگزیده سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی با استقابل بی نظیر مخاطبان در فرهنگسرای ادب و هنر شاهین شهر بر صحنه رفت

نارنجی در شاهین شهر به صحنه رفت

◼ نمایش صحنه‌ای «نارنجی» اثر برگزیده سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و درباره دختربچه‌ای است که در خانه ای جادویی زندگی می‌کند و پدرش پاکبان حرم امام رضا (ع) است وی در مواجه با یک رویداد جادویی آرزو می‌کند جای پدرش باشد و ... ◼ این نمایش به طور ویژه برای کودکان و نوجوانان و درواقع برای گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال تولیدشده و به مناسبت دهه کرامت، از ۲۳ تا 26 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس شاهین شهر روی صحنه رفته است. ◼ «سید سوران حسینی» از هنرمندان تئاتر مریوان، نویسندگی و کارگردانی این نمایش را به عهده دارد و «فرامرز غلامیان»، «علی فریدنی»، «ساغر تیزرو»، «رها پورنیایی» و «علی سنامیری» نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند؛ ضمن اینکه «رها پورنیایی» نیز بازیگر نوجوان نمایش «نارنجی» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *