اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی مینی‌بوس سرویس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر خبر داد. این حادثه مرگبار، ۱ فوتی و ۱۵ مصدوم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، عباس عابدی | سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز ۸ آذرماه ۱۴۰۱، ساعت ۷:۱۱ دقیقه صبح در جاده کمربندی نجف‌آباد و نرسیده به چشمه لادر خمینی‌شهر ، تصادف یک دستگاه مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر با خودرو سواری کوییک، رخ داده است.

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهرسخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری گفت: این حادثه ۱۵ نفر مصدوم داشت که ۱۱ نفرشان به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی‌شهر اعزام شدند و سایر مصدومان در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به اینکه پس از اعلام حادثه ، ۳ کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، پیرامون مشخصات مصدومان این سانحه بیان کرد: از ۱۱ فرد اعزام شده، ۷ خانم رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و ۴ آقا رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال حضور داشتند.

وی با بیان آنکه راننده ۴۵ ساله مینی بوس در جریان این حادثه تصادف فوت نموده است ، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به ۳ دستگاه آمبولانس تحویل داده شدند.

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

طبق گفته‌های دانشجویان راننده مینی‌بوس خلاف جهت و با سرعت بالا در حال رانندگی بوده است.

توضیحات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

عبدالرسول مستأجران | ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، در خصوص حادثه تصادف دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: صبح امروز مینی بوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر دچار حادثه شد. ۱۵ دانشجویی که از شهر شاهین شهر به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در حرکت بودند در برخورد مینی بوس با یک دستگاه کوئیک دچار حادثه شدند

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

وی  افزود: در این تصادف راننده مینی بوس به دلیل پرت شدن از داخل مینی بوس به بیرون جان باخت و ۷ نفر دانشجو به بیمارستان نه دی و ۴ نفر به بیمارستان اشرفی انتقال یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از اطلاع ندادن دانشجویان به دلیل سرعت بالای راننده مینی بوس اظهار تاسف کرد و گفت: شاید یک اطلاع رسانی از بروز این حادثه جلوگیری می‌نمود.

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

مهره های کمر یکی از دانشجویان شکسته است

به گفته دکتر شیروانی | رئیس بیمارستان نه دی حال عمومی دانشجویان خوب است و مشکل حادی متوجه آنها نیست و فقط یک دانشجوی اعزامی به بیمارستان، دچار شکستگی یکی از مهره‌های کمر شده که تحت مراقبت است. همچنین راننده کوئیک دچار شکستگی پیشانی شده و تحت مراقبت است.

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

وی با بیان اینکه راهداران و عوامل امدادی به موقع در محل حاضر شدند، گفت: علت این حادثه همچنان در دست بررسی است و توسط کارشناسان پلیس راه اعلام خواهد شد.

اصغر زارع | رئیس پلیس راه اصفهان نیز  ضمن تائئید زمان وقوع تصادف، افزود : در این حادثه راننده مینی‌بوس در دم فوت و راننده کوئیک نیز مجروح می‌شود.

زارع تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه، راننده خودروی مینی‌بوس را به علت تغییر مسیر ناگهانی مقصر تشخیص دادند.

تصادف مرگبار مینی بوس دانشجویان شاهین شهری دانشگاه آزاد خمینی شهر

۷ سال پیش نیز نیز در روز ۱۵ آذر ۱۳۹۴ حادثه مشابهی در همین جاده برای سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد رخ داد که در آن، ۳ دانشجو کشته و ۳۷ نفر مصدوم شدند.

همچنین بخوانید:

تصادف شدید پراید با کمپرسی در محور آزادگان ورودی گلدیس شاهین شهر

۱۰ مصدوم در تصادف تریلی و اتوبوس مسافربری در محور نطنز

پیامک هشدار زلزله همراه اول | ماجرا چه بود؟

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تعطیلی مدارس اصفهان شاهین شهر

مدارس اصفهان و شاهین شهر و ۸ شهرستان استان فردا تعطیل است

◼ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس ، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها در روز چهارشنبه بیواسطه آلودگی هوا ، خبرداد و افزود افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستندافرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *