اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

انرژی زاهایی که به دست نیروی پلیس شاهین شهر اصفهان رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک کامیون حامل ۱۵ میلیارد ریال انواع نوشیدنی انرژی زا ومعمولی و سایر مواد خوراکی قاچاق خبر داد.

سرهنگ علی صادقی |فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی استان لرستان از عبور یک محموله بزرگ مواد خوراکی قاچاق به مقصد پایتخت از طریق یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شاهین شهر و میمه مطلع و بررسی موضوع را جهت توقیف این محموله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور مورد نظر موفق شدند، کامیون حامل این محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی مقادیر زیادی انواع نوشیدنی و مواد خوراکی قاچاق، شامل ۱۳ هزار و ۶۵۰ قوطی کمپوت آناناس، ۷ هزار و ۷۰۰ بطری انواع نوشیدنی و نوشابه انرژی‌زا و ۳ هزار و ۳۰۰ قوطی انواع سس و زیتون کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کالاهای مکشوفه، فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ صادقی درپایان با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگران خواندند:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری سارقان

دستگیری سارقان میوه فروشی در شاهین شهر

🔳 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری عاملان سرقت شبانه اموال یک مغازه میوه‌فروشی در شاهین شهر با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. ◻ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، اظهار کرد: در پی سرقت شبانه اموال یک مغازه میوه‌فروشی در شاهین‌شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. ◻ وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، مشخص شد سارقان در ساعات نیمه شب از طریق تخریب قفل درب پشت مغازه که مشرف به یک حیاط خلوت بوده وارد مغازه شده و بیش از ۶۰۰ میلیون ریال اموال موجود در محل را سرقت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *