اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودروهای سنگین در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سارق قطعات خودرو های سنگین این شهرستان ، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سارق قطعات خودرو های سنگین با ۹ فقره سرقت و کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی صادقی | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعاتِ با ارزش و کمیاب کامیون‌ها و خودروهای سنگین در سطح شهرستان شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات هوشمندانه پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دستگیری سارق قطعات خودروهای سنگین | شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق بیش از ۲۰ میلیارد ریال انواع قطعات با ارزش و کمیاب کامیون که متهم از کامیون‌های پارک شده در معابر سطح شهرستان سرقت کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۹ فقره سرقت قطعات با ارزش کامیون ها و خودرو های سنگین در سطح شهرستان های شاهین شهر و اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: رعایت آموزش ها و هشدار های پلیس عامل مهمی در جهت کاهش جرائم به خصوص سرقت در جامعه است از این رو از رانندگان خودرو های سنگین می‌خواهیم خودروی خود را در پارکینگ‌های مطمئن و دارای نگهبان پارک کرده و از پارک کردن خودروها در محلات خلوت و زمین‌های بایر حاشیه شهرها خودداری کنند.

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *