اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرهنگ ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان شد

در آیینی ویژه سرهنگ ثابت راسخ به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از زحمات ۳۰ ماهه فرمانده قبلی | سرهنگ علی صادقی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی روز شنبه سوم دیماه در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ ثابت راسخ به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب گردید

حمید رضا نجفی سرپرست فرمانداری شهرستان درآیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از نیروی انتظامی به عنوان مقتدر مظلوم نامبرد که همیشه به عنوان حامی مردم، در خدمت مردم و در کنار مردم است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. وی افزود: البته این حضور و حمایت برای دشمنان و بدخواهان کشور مطلوب نیست  وهمواره سعی در زیر سوال بردن اقدامات تلاشگران و زحمتکشان حافظ امنیت دارند.

رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه با بیان اینکه حفظ و تامین امنیت مسئولیت سنگینی است و به همین دلیل به متولیانی نیاز دارد که نسبت به آن از حساسیت لازم برخوردار باشند افزود:بحمدالله این مهم در  بین همه مسولان و از جمله نیروی انتظامی شهرستان متبلور و آشکار است که بر گرفته از رویکرد انقلاب اسلامی و بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است.

حمید رضا نجفی سرپرست فرمانداری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی به انتظارات جامعه از حافظان امنیت اشاره و ادامه داد:هوشمندی و پیشگیری در حوزه های سرقت، مبارزه با مواد مخدر و ارتقا پلیس های تخصصی در شهرستان از خواسته های بحق مردم از نیروی انتظامی که لازم است بدان جامعه عمل پوشانده شود.

شایان ذکر است در پایان این آیین، ضمن تجلیل از فعالیتهای ۳۰ ماهه سرهنگ صادقی ، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان اصفهان سرهنگ ثابت راسخ به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ

پیام تقدیر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر برای همکاری شهروندان با پلیس در دهه اول محرم ۱۴۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به جهت همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در دهه اول محرم ، پیامی را منتشر نمود. به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مرد فهیم شهرستان شاهین شهر و میمه در دهه اول محرم الحرام، خالق صحنه های بی نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهداء(ع) بودند و هم نوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط کشور جلوه‌های کم نظیری از فرهنگ، منطق و عقلانیت مذهب تشیع را به جهانیان نشان دادند. اینجانب ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور حسینی مردم غیور شهرستان، لازم دانستم از تمامی دلباختگان حسینی، مسئولان هیئات مذهبی، مداحان، پیرغلامان و همه شهروندانی که در برگزاری هر چه امن و منظم مراسمات عزاداری شهرستان در دهه اول محرم بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا همکاری لازم را با پلیس داشتند تقدیر و تشکر نمایم. از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای تمامی عزاداران حسینی خواستارم. فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه سرهنگ بهزاد ثابت راسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *