اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فرماندهی انتظامی شاهین شهر و میمه خبرداد:

دستگیری سارق ۵ میلیاردی شاهین شهر

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق ۵ میلیاردی یک کارگاه تولیدی در شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامیِ جدیدِ شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ازدستگیری یک سارق ۵ میلیاردی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سارق | سرقت | پلیس |دستگیری | بازداشت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: این سارق از یک کارگاه تولیدی اموالی به ارزش ۵ میلیارد ریال را سرقت نموده بود که پس از ثبت شکایت سرقت با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت ردیابی و دستگیر شد.

 

دستگیری سارق ۲۷ منزل شاهین شهر

سارق مسلح به وینچستر در شاهین شهر دستگیر شد

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودروهای سنگین در شاهین شهر اصفهان

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری سارقی که با ماشین قرضی دزدی می کرد! -

سارقی که با ماشین قرضی از یک خانم دزدی می کرد! دستگیر شد

◾ سارقی که با خودروی قرضی از یک خانم اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شاهین شهر می‌نمود، به دست پلیس شاهین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. ◾ سرهنگ کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت : فرد سارق 40 ساله ای که پس از آشنایی با زن جوان خودروی (ام وی ام) MVM وی را قرض و اقدام به سرقت اموال داخل خودروها می‌نمود، با درایت پلیس آگاهی شاهین شهر ، دستگیر و پس از اعتراف به چند فقره سرقت ، تحویل مراجع قضایی گردید. ◾ وی در پایان از شهروندان خواست: در هنگام ترک خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با شماره ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *