اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سارقان زورگیر در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر در شاهین‌شهر خبر داد.
سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره زورگیری در یکی از خیابان های شاهین شهر ،بلافاصله موضوع به واحدهای گشت انتظامی شهرستان اعلام و طرح های ویژه انتظامی برای دستگیری سریع سارقان به اجرا درآمد.

دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر توسط پلیس شاهین شهر

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت مشخص شد، چهار سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: با دریافت مشخصات سارقان تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری آنها ادامه یافت و در نهایت با تیزبینی و هوشیاری پلیس، خودرو سارقان در یکی از محلات حاشیه شهر رویت و در کمتر از ۲۰ دقیقه پس از ارتکاب به جرم، همه متهمان در یک عملیات ضربتی، دستگیر شدند.

بالاترین مقام انتظامی شهرستان، با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آنها به مالباخته افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده، صراحتاً به ۷ فقره زورگیری در سطح شاهین‌شهر و شهرستان‌های مجاور اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند .
سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تاکید بر برخورد جدی و مقتدرانه پلیس با افراد هنجار شکن و مخل امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در سطح محلات شهر، موضوع را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ ، به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوص و فروشگاه ها و کشف اموال در شاهین شهر

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودروهای سنگین در شاهین شهر اصفهان

 

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *