اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازاریاب جعلی بیمه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان”شاهین شهر و میمه” از دستگیری زنی که با جعل عنوان کارمند بیمه، ازیک شهروند و ۶ نفر از اعضای خانواده وی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان از زنی که با وعده‌های دروغین، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از وی و ۶ نفر از اعضای خانواده‌ وی کلاهبرداری کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهیِ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

بازاریاب کلاهبردار بیمه در شاهین شهر اصفهان دستگیر شدوی افزود : در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این زن به واسطه سابقه همکاری کوتاه مدت خود در زمینه بازاریابی با یکی از شرکت های بیمه، به دروغ خود را کارمند اداره بیمه معرفی و با وعده های توخالی از قبیل بازنشستگی پیش از موعد با بیمه عمر و غیره از شاکی پرونده و ۶ نفر از اعضای خانواده اش مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و سپس با خاموش کردن گوشی تلفن همراه و تغییر آدرس محل سکونتش، خود را از دسترس خارج کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه این فرد را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمه پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست هرگز فریب افراد شیادی که با جعل عنوان و سوء استفاده از سوابق کاری خود و با وعده های دروغین و غیر قانونی قصد کلاهبرداری و دریافت مبالغ هنگفت از شما را دارند نخورده و در صورت برخورد با این گونه افراد سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسف 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی شخصی پلیس شاهین شهر

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با هوشیاری پلیس این شهرستان ، خودروی حامل 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتن و محموله مواد مخدر کشف ، قاچاقچی بازداشت شده و ناکام ماند. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این عملیات که هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی مورچه خورت صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔶 در این عملیات پلیس متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *