اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازداشت و انهدام باند سارقان آهن آلات ساختمانی در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سارق که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمانهای در حال ساخت و فاقد نگهبان در سطح شهرستان میکردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر اظهار داشت مأموران گشت انتظامی شاهین شهر در نیمه های شب هنگام گشت زنی در یکی از محلات شاهین شهر متوجه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ شده که سه سرنشین آن با قیچی مخصوص در حال برش و سرقت میلگردهای یک ساختمان نیمه ساز بودند که بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد در بازرسی از خودروی سارقان مقادیر زیادی میلگرد و آهن آلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در ادامه گفت متهمان پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمان های درحال ساخت اقرار کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی به مالکان ساختمانهای در حال ساخت توصیه کرد علاوه بر به کارگیری نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن در ساختمان خود از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اطراف ساختمان های درحال ساخت سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *