اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازداشت و انهدام باند سارقان آهن آلات ساختمانی در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سارق که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمانهای در حال ساخت و فاقد نگهبان در سطح شهرستان میکردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر اظهار داشت مأموران گشت انتظامی شاهین شهر در نیمه های شب هنگام گشت زنی در یکی از محلات شاهین شهر متوجه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ شده که سه سرنشین آن با قیچی مخصوص در حال برش و سرقت میلگردهای یک ساختمان نیمه ساز بودند که بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد در بازرسی از خودروی سارقان مقادیر زیادی میلگرد و آهن آلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در ادامه گفت متهمان پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمان های درحال ساخت اقرار کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی به مالکان ساختمانهای در حال ساخت توصیه کرد علاوه بر به کارگیری نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن در ساختمان خود از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اطراف ساختمان های درحال ساخت سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *