اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توسط نیروی انتظامی شهرستان توقیف شد

سوپرمارکت با تنوعی از مواد مخدر در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری عاملان فروش مواد افیونی به رانندگان خودروهای عبوری با پوشش سوپرمارکت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از شناسایی و دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر که در پوشش مغازه سوپرمارکت اقدام به فروش مواد افیونی به رانندگان خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان می‌کردند، خبر داد.

سوپر مارکت با تنوعی از مخدر | کشف و توقیف سوپر مارکت فروشنده مواد مخدر (حشیش و تریاک ) در شاهین شهر اصفهانوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری، در تشریح این خبر اظهار داشت مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود، ۲ فروشنده حرفه‌ای مواد افیونی را که در پوشش مغازه سوپرمارکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر به رانندگان خودروهای عبوری می کردند را شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود ماموران پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این افراد طی هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد در بازرسی از مغازه متهمان حدوداً چهار (۴) کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش که در بسته های کوچک، بسته‌بندی و آماده فروش بودند، کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص فروشندگان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح محلات شهرستان با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا پس از بررسی نسبت به دستگیری آنها اقدام شود.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

مراسم راه پیمایی مردمی 22 بهمن 1402 میمه

گزارش تصویری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان شاهین شهر و میمه

گزارش تصویری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان شاهین شهر و میمه و حضور آحاد و اقشار مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *