اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد افیونی و معتادان خیابانی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان و کشف بیش از دو کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و جلب رضایت شهروندان، مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شاهین شهر به اجرا درآمد.

وی افزود در اجرای این طرح ۸ نفر از خرده فروشانی که از قبل در محلات مختلف شاهین شهر شناسایی شده بودند در چند عملیات ضربتی دستگیر و ۱۵ نفر از معتادان خیابانی نیز جمع‌آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نتیجه این طرح و در پی دستگیری خرده فروشان محلات بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس تشکر کرد و بیان داشت اجرای چنین طرح هایی که ارتقاء امنیت شهرستان را در پی دارد با قدرت در روزها و هفته های آتی ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تاکید نمود، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به ویژه فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *