اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سارق سابقه دار در حین ارتکاب به زورگیری

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق سابقه دار مسلح در حین ارتکاب به زورگیری در محور مواصلاتی میمه به اصفهان خبر داد.

سارق سابقه دار زورگیری در جاده اصفهان میمه سارق مسلح شاهین شهر
به گزارش پایگاه خبری شاهین‌شهری از فرماندهی انتظامی این شهرستان، با حضور و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه سارقی که قصد زورگیری و سرقت اموال رانندگان خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اصفهان به میمه را داشت قبل از ارتکاب جرم دستگیر شد.
سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت در راستای ارتقاء امنیت محور های مواصلاتی شب گذشته مأموران گشت انتظامی شهرستان حین گشت زنی در محور مواصلاتی اصفهان به میمه به یک دستگاه خودروی زانتیا که کنار جاده متوقف شده بود مشکوک شدند.
وی افزود راننده خودرو به محض مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که در یک عمل سریع دستگیر و در بازرسی از خودروی او یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز با فشنگ های مربوطه، چند قبضه سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد متهم دستگیر شده که توجیهی برای حمل سلاح نداشت پس از انتقال به مقر انتظامی به قصد خود مبنی بر سرقت و زورگیری اموال رانندگان خودروهای عبوری اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه این متهم پلاک خودروی خود را دستکاری و مخدوش کرده بود گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این فرد سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشته و یکی از سارقان سابقه دار شهرستان میباشد.
سرهنگ ثابت راسخ با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست در هنگام تردد در جاده های بین شهری به افراد و خودروهایی که به بهانه ها و ترفندهای مختلف فریبکارانه قصد متوقف ساختن خودروی شما را دارند توجه نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

لیست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان به شرح ذیل می‌باشد با تغییر حوزه دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شده در موعد قانونی و تایید صلاحیت یک کاندید جدید در حوزه استان اصفهان تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری اصفهان به 11 نفر رسید.

لیست نهایی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان | ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

با تغییر حوزه دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شده در موعد قانونی و تایید صلاحیت یک کاندید جدید در حوزه استان اصفهان تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری اصفهان به 11 نفر رسید. با این تغییرات، لیست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در استان اصفهان به شرح ذیل می‌باشد: ۱- آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ۲- آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی ۳- آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ۴- آیت‌الله مرتضی مقتدایی ۵- حجت‌الاسلام محمد عمومی ۶- حجت الاسلام حمید الهی‌دوست ۷- حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط ۸- حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ۹- حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده ۱۰- حجت‌الاسلام سید سعید حسینی ۱۱- حجت‌الاسلام سید محمدعلی فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *