اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق ۸۰۰ میلیونی اموال کشاورزان در شهرستان شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق اموال باغداران و کشاورزان شهرهای گز و گرگاب در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال باغداران و کشاورزان در شهرهای گز و گرگاب رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سارق باغات و مزارع کشاورزی
 | سرقت تجهیزات کشاورزی | سارق مزارع و باغات شهرهای گز و گرگاب شهرستان شاهین شهر اصفهان

وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود سارقی حرفه ای را در یکی از محلات شهر گرگاب شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این سارق در ساعاتی که باغداران و کشاورزان در محل نبودند با استفاده از یک قیچی مخصوص ، قفل درب اتاقک و انباریهای داخل باغات را شکسته و تجهیزات کشاورزی و اموال موجود در محل را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق خاطرنشان کرد: متهم ۲۸ ساله که پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در تحقیقات تکمیلی تا کنون به ۱۲ فقره سرقت از اموال باغداران و کشاورزان شهرهای مذکور اعتراف کرده است.

سرهنگ ثابت راسخ از کشاورزان و باغداران محترم خواست از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی با ارزش در اماکن فاقد حفاظ ایمن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جشن همدلی در شهر گرگاب شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ، شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولین شهرستان و شهر گرگاب و حدود 4000 نفر از شهروندان جشن انقلاب با عنوان « جشن بزرگ همدلی» در سالن شهدای گرگاب برگزار گردید. 🔶 این مراسم شامل برنامه های شاد و مفرح و اجرای سرود و مولودی خوانی بود و با اجرای گروه هنری با استقبال پرشور و بی نظیر مردم انقلابی و ولایت مدار شهر گرگاب و حضور بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *