اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

طرح ضربتی ذوالفقار در مسکن مهر و ردانی پور شاهین شهر اصفهان اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، بیان داشت : مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده شاهین شهر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، ارتقاء امنیت و رضایت شهروندان در محلات مسکن مهر، ردانی پور و پردیس شاهین شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق و ۹ فروشنده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد، کشف دو دستگاه خودروی مسروقه و کشف ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از نتایج دیگر اجرای این طرح بود.

سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از هر گونه جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شاهین و دیگر نقاط شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم گفت: شهروندان محترم می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه ، از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، پلیس را در این امر مهم یاری رسانند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد.

همچنین بخوانید:

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در شاهین‌شهر

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی توسط پلیس شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

یازدهمین مرحله طرح عملیاتی ذوالفقار پلیس شاهین شهر

طرح عملیاتی ذوالفقار ۱۱ پلیس در شاهین شهر اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری ۴۹ معتاد متجاهر،خرده فروش مواد مخدر و سارق با اجرای مرحله یازدهم طرح عملیاتی ذوالفقار در نقاط جرم خیز این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  ؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله یازدهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت دستگیری سارقان، خرده‌فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با هدف ارتقای امنیت پارک ها و تفرجگاه ها و پاکسازی نقاط جرم خیز در محلات گلدیس، ردانی پور، خانه کارگر، هشت بهشت، مخابرات و شهرک میلاد شاهین شهر و همچنین ارتقای امنیت دیگر شهرها و روستاهای شهرستان به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد. وی افزود: شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق مربوط به سرقت های قطعات و محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز، دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در پارک ها و محلات و جمع آوری ۳۲ و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج اجرای این طرح بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *