اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سه قاچاقچی با ۷۷ کیلو تریاک در شهرستان شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سوداگر مرگ و قاچاق ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری، دستگیری سه نفر قاچاقچی و کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در آزادراه آزادگان شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر تشریح نمود که مأموران انتظامی شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد افیونی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه آزادگان شاهین شهر در عملیاتی ضربتی ‌، سه نفر قاچاقچی مواد مخدر را که با دو دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد افیونی به پایتخت بودند دستگیر کردند.

عالی ترین مقام انتظامی شهرستان افزود در بازرسی از خودرو های توقیف شده از قاچاقچیان مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک که به طرزی ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد افیونی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جالب است! ببینید:

کشف ۹۸۰ کیلوگرم تریاک در شاهین شهر

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در عملیات مشترک پلیس شاهین شهر و نجف آباد

دستگیری سارق سابقه دار در حین ارتکاب به زورگیری

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *