اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عاملان قطعی تلفن و اینترنت در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سه سارق حرفه ای کابل های مخابراتی که عامل قطعی تلفن و اینترنت در شهرهای شاهین شهر و گرگاب شده بودند، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری بیان داشت در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح شهرستان که موجب قطعی تلفن و اینترنت ساکنان برخی محلات شاهین شهر و نارضایتی شهروندان شده بود بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود با راه اندازی واحدهای گشتی هدفمند در سطح شهرستان تلاش گسترده‌ای برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز که در نهایت با اقدام به موقع و تیز بینی مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب دو سارق حرفه ای که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در یکی از محلات این شهر قصد سرقت کابل های مخابراتی را داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در همین رابطه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر نیز یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در حین سرقت کابل های مخابراتی در یکی از محلات شاهین شهر دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی در بازرسی از خودرو های سارقان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۲ فقره سرقت کابل های مخابراتی و ۵۱ فقره تخریب زیر ساخت‌های شرکت مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با بیان اینکه سارقان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان وارد کرده‌اند خاطرنشان کرد هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

جالب است! ببینید:

سوپرمارکت با تنوعی از مواد مخدر در شاهین شهر اصفهان

عامل خاموشی پارک های شاهین شهر دستگیر شد

سرهنگ ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان شد

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت و  شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در محله خانه کارگر شاهین شهر، با درایت پلیس و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی، یک زن سارق سابقه دار در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد.

زن سارق با ابزار مخصوص اموال داخل خودروی شاهین شهری ها را سرقت می‌کرد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در اطراف اماکن تفریحی و ورزشی در محله خانه کارگر شاهین شهر، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و درایت و هوشیاری پلیس و بخصوص ماموران کلانتری 12 شاهین شهر و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی در منطقه ، یک زن سارق سابقه دار ، در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، از شهروندان خواست هنگام ترک وسایل نقلیه خود از قرار دادن اموال و اشیاء با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *