اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندهی انتظامی شهرستان خبرداد:

کشف ۲۹ دستگاه خودروی سرقتی طی یک ماه گذشته در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۱۰ سارق خودرو و کشف ۲۹ دستگاه خودروی سرقتی در طرح ها و عملیات‌های مختلف پلیس شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

کشف خودروهای سرقتی | کشف خودروهای مسروقه

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت: ماموران رده‌های مختلف انتظامی این فرماندهی طی یک ماه گذشته در نتیجه اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، گشت زنی‌های هدفمند و رصد خودروهای مشکوک یا دارای پلاک مخدوش در نقاط مختلف شهرستان موفق به کشف ۲۹ دستگاه خودروی مسروقه شدند.

وی افزود بسیاری از خودروهای کشف شده فوق الذکر با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی شهرستان کشف شده‌اند و در این رابطه تعداد ۱۰ سارق خودرو نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ خاطر نشان کرد کشف این تعداد خودروی سرقتی در یک ماه بیانگر جدیدت پلیس شهرستان در کشف جرایم و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان است، لذا می‌طلبد شهروندان عزیز نیز با رعایت نکات امنیتی و توصیه های پیشگیرانه در حفظ و نگهداری وسایل نقلیه خود کوشا باشند و پلیس را در امر پیشگیری از وقوع سرقت یاری نمایند.

 

جالب است! ببینید:

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شاهین شهر ، ۵ مال خر را به چنگ قانون انداخت

کشف ۲۹ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه درشاهین شهر

کشف ۲۹ قبضه سلاح از یک سواری پژو پارس در شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *