اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رصد قیمت ها در ما‌ه های پایانی سال ۱۴۰۱ در دستور کار ویژه کارگروه تنظیم بازار شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت

جلسه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر پایش و کنترل ویژه بازار در ماه های انتهایی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از فرمانداری شاهین شهر، جلسه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار شهرستان شاهین شهر و میمه، به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضا با تاکید بر پایش و کنترل ویژه بازار در ماه های انتهایی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محسن باقری | معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار لازم است در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری صورت پذیرد.

وی برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در راستای برقراری شرایط مناسب و آرامش در بازار عرضه و تقاضا به ویژه در حوزه کالا و اقلام اساسی را از جمله وظایف کارگروه تنظیم بازار شهرستان بیان نمود و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماههای پایانی سال و همچنین تقارن نوروز سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است که  این امر با نظارت بر شبکه توزیع ، کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفین بر اساس قانون محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضا به بیان گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند، همچنین راهکارهای بهبود وضعیت بازرسی و نظارت برکالا و خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه فعالیت کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان اصفهان بصورت وبینار برگزار گردید.

جالب است ! ببینید:

بکارگیری بازرسین افتخاری در شهرستان به منظور تنظیم بازار کالا و خدمات

طرح واگذاری زمین به اصفهانی های با ۳ فرزند و بیشتر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *