اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عامل خاموشی معابر شاهین شهر دستگیر شد

دستگیری سارق کابل‌های برق و عامل خاموشی معابر گلدیس شاهین شهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت کابل های برق چراغ های روشنایی، در معابر سطح شاهین شهر می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق معابر در سطح شاهین‌شهر خصوصاً در قسمت‌هایی از محله گلدیس که باعث خاموشی معابر و نارضایتی شهروندان شده بود دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۵ گلدیس با اشراف اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های موجود عامل این سرقت‌ها را شناسایی و او را در یکی از خیابان های محله مذکور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق مسروقه کشف شد.

عامل خاموشی معابر شاهین شهر دستگیر شد

سرهنگ ثابت راسخ افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به چهار فقره سرقت کابل برق از جمله سرقت کابلهای برق روشنایی ورودی گلدیس از سمت آزادراه، بلوار پرستار و فاز یک گلدیس اقرار کرد.

وی با بیان اینکه سرقت کابل های برق و مخابرات خسارات فراوانی را به زیرساخت‌ها و اموال عمومی وارد میکند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

جالب است! ببینید:

عامل خاموشی پارک های شاهین شهر دستگیر شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *