اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر و میمه

مدیریت شهرستان شاهین شهر و میمه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش میمه : مدیریت شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از میمه ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در سومین جلسه شورای آموزش پرورش بخش میمه گفت بخش اعظمی از توسعه کشور و دستیابی به پیشرفت در حوزه های مختلف، مرهون و نتیجه‌ی زحمات بی دریغ معلمان عزیز در تربیت ، پرورش و علم آموزی به فرزندان این آب و خاک است که منجر به کشف استعدادهای برتر و نخبه شده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های جامعه فرهنگیان با تاکید بر لزوم امید آفرینی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه، خواستار اجرای رویکرد علم آموزی توامان با کار و فعالیت و همچنین تبیین این مهم در بین دانش آموزان شد.

کاظمی طبا بر استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای تاکید نموده و افزود: مدیریت شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

محمدرضا ابراهیمی | مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با تقدیر از فرماندار شهرستان به جهت حضور و پیگیری مسائل و موضوعات آموزشی و فرهنگی منطقه، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات و نیازمندیهای حوزه‌ی آموزش و پرورش و تصمیم گیری براساس ضوابط موجود و استفاده از نظرات فعالان اجتماعی فرهنگی منطقه بیان نمود.

در ادامه این جلسه درباره ی موضوع نوسازی و تعیین وضعیت ۷ مدارس بخش میمه با قدمت بالا و تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی و آموزشی بحث و تبادل نظر و همچنین در خصوص فعالیت سرویس مدارس، فضای آموزشی مازاد ، ایجادچمن مصنوعی در بخش میمه تصمیم گیری شد.

مدیریت شهرستان شاهین شهر و میمه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

جالب است! ببینید:

آیین تجلیل از مقام معلمان در شاهین شهر برگزار شد

همسان سازی محتوی آموزشی زبان خارجه در مجموعه‌های فرهنگی شاهین شهر اصفهان

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *