اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۴۰۰ ورزشکار برای حضور در قهرمانی کشتی کشور در شاهین شهر به مصاف هم رفتند.

مسابقات کشتی انتخابی استان اصفهان جهت اعزام به قهرمانی کشور در شاهین شهر با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت شهدای شهرستان شاهین شهر و میمه، مسابقات کشتی انتخابی استان اصفهان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه ، روسای هیات کشتی استان و شهرستان در مجموعه ورزشی تختی شاهین شهر برگزار شد.

شایان ذکر است این مسابقات در ۶ و ۷ بهمن ماه با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان در رده سنی نوجوانان جهت انتخاب و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و به میزبانی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید.

مسابقات کشتی انتخابی استان اصفهان جهت اعزام به قهرمانی کشور در شاهین شهر با حضور 400 ورزشکار در قالب 22 تیم به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد. جالب است! ببینید:

تیم بانوان مچ انداز شاهین شهر موفق به کسب مقام دوم مسابقات استانی شد

سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!؟

اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در شاهین شهر

مسابقات پرورش اندام چند جانبه قهرمانی استان اصفهان با نام “جام شاهین ۲ گرامیداشت دهه فجر”

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *